Skip to main content

Goedendag KPN,

 

Ik heb al een x aantal keer naar jullie gebeld zowel privé als zakelijk. 

Ik heb dus een iPhone 12 pro GOLD 128GB bij jullie besteld, deze bleek binnen 14 dagen vreemd te doen. Het scherm flikkerde af en toe en verbond erg slecht met bluetooth apparaten.

 

Gelukkig viel dit onder de garantie en heb deze retour gestuurd. 

 

Klacht: Geen vervangend toestel, terwijl dat vroeger wel was maar corona is een groot excuus.

Klacht: Geen tijdsindicatie.

Klacht: Collega beweert alles binnen 1 week te regelen en achteraf blijkt het nog weken misschien wel maanden te duren voordat mijn (nieuwe) telefoon weer terug komt.

Klacht: Ik heb al mijn vliegtickets en hotels moeten annuleren voor deze grote grap.

Klacht:  Oorspronkelijk bezorgadres is veranderd van

(ANTWOORDNUMMER 17008

2501VG

'S GRAVENHAGE ) naar 

(POSTBUS 135

2665ZJ BLEISWIJK

Nederland )

 

Kan ik mijn retourformulier en verzendbewijs naar jullie mailen, dan weet ik in ieder geval 100% zeker dat alles op de juiste plek komt.

Kunnen jullie ongeveer een schatting geven hoe lang dit ongeveer gaat duren?

En als alles is geannuleerd moet ik dan weer alles opnieuw doen, of doen jullie dit voor mij?

 

Groetjes 

Klacht: Waar is de dislike knop?


Hoi @Robert1994, welkom hier. Ik begin even met een vraag: heb je de boel echt geannuleerd, of is het toestel ter reparatie opgestuurd?

In het geval van echt annuleren stuur je het toestel terug. Zodra deze bij ons binnen is wordt dit verwerkt in het systeem en wordt je abonnement geannuleerd. Dit kan een week of twee duren. Je krijgt dan ook, zodra annulering is gedaan, een eventuele bijbetaling voor het toestel ook terug. Dat kan dan, afhankelijk van de banken, een aantal werkdagen duren. Vervolgens kun je, tijdens of na dit proces, een nieuwe bestelling plaatsen, met een nieuwe telefoon. Levertijd daarvan hangt af van onze voorraad. Dit kun je zelf doen, of je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. 

Als je het toestel hebt opgestuurd voor reparatie, dan krijg je hem in principe binnen twee weken weer terug. Normaliter op dezelfde manier als dat hij is opgestuurd. Dus, zelf opgestuurd via post is ook via post weer terug, en via winkel opgestuurd is via winkel ook weer terug. Maar in deze tijden kan het zijn dat je hem alsnog per post terugkrijgt ook als je hem via de winkel opstuurt. Leentoestellen hebben we over het algemeen niet meer. Het kan eens zijn dat een winkel nog iets heeft liggen, maar dat kan niet gegarandeerd worden. 

 

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het weten. Vul dan ook je forumprofiel in, dan kan ik de boel nakijken hier als het nodig is.