Skip to main content

Beste heer / mevrouw,

 

OP 21-11-2021 heb ik via de website mobiel en internet afgesloten. Op 22-11-2021 heb ik via internet de bestelling geannuleerd voor zowel mobiel als internet. Ik heb dus twee bevestigingen. Op 23-11-2021 ben ik gebeld door KPN om alles nog door te nemen. Alles zou geregeld zijn…

 

Tot mijn verbazing ontvang ik opeens factuur voor 63 euro, voor een mobiel abbonement, ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice die niks konden terugvinden van mijn opzegging. Dat mijn nummer niet was overgezet en het “nieuwe nummer” ook niet gebruikt was + de bevestiging van annulering was niet voldoende. 

 

Ik heb toen een klachtenformulier ingevuld, dit heb ik gedaan op 7 januari 2021. Hiervan heb ik ook een bevestiging echter nooit een reactie op gehad. Vandaag is er weer geld afgeschreven wat ik uiteraard direct gestorneerd heb. Ik heb zojusit via de chat opnieuw geprobeerd alles uit te leggen maar KPN lijkt alles kwijt te zijn en niks te noteren. Ik begin het nu wel zat te worden en wil graag weten hoe ik dit nu kan oplossen. Ik heb diverse bevestigingen maar KPN blijft maar doorfactureren en alles kwijt raken. 

 

Heeft iemand een tip hoe ik dit kan aanpakken? 

 

Groet,

 

Renger 

 

U heeft een bevestiging van de annulering? Vul u profiel aan en de kans is groot dat een medewerker u vraagt deze te mailen. Heb even geduld, omdat het druk is en een reactie even op zich kan laten wachten.


Hoi Jeroen,

 

Ik heb een bevestiging van de annulering voor zowel het mobiele abonnement als internet + tv. Daarnaast ook een bevestiging over de klacht die per contactfomulier op 7 januari heb ingevuld.

I

k heb mijn profiel aangevuld en wacht dan KPN reactie af.

 

Groet,

 

Renger


Goedemiddag @RengerAmsterdam, wat een vervelende toestand op deze manier. Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat jouw klacht ergens in onze administratie is gaan "zwemmen". Dat is natuurlijk erg slordig en ben jij zeker niet meegeholpen. De afdeling die over klachten gaat in verband met opzeggingen heeft vandaag alsnog jouw melding in behandeling genomen. Ik ga er van uit dat alles nu alsnog op de juiste manier wordt stopgezet en de facturen worden weggewerkt. 


Fijn om te horen! Ik ga er dan ook vanuit dat het opgelost gaat worden. 
 

Groet


Hoi,

 

het gaat helaas nog niet goed, ik krijg opnieuw aanmaningen en dat het nummer vanwege openstaande facturen worden afgesloten.

 

Ik hoor het graag 


@Jeroen_dB 

 

wanneer kan ik een oplossing verwachten? Ik begin steeds meer dreigbrieven te ontvangen omdat ik uiteraard niet het bedrag betaal. Ik heb het gevoel dat er helemaal niks gebeurd! 
 

kan jij mij een status update geven?