Skip to main content

Vandaag contact gehad met de klantenservice over de factuur van aankoop van een nieuwe telefoon.

De medewerker kon eerst geen factuur vinden, na 20 minuten eindelijk gevonden, maar kon de factuur niet mailen of opsturen, raar.

 

De factuur zou gemaild worden bij aankoop, maar heb ik  nooit ontvangen. Dit is niet mijn probleem maar een probleem van de KPN winkel vind ik.

Nu moet ik naar een KPN winkel die mij dan wel de factuur kan geven?

Da's vreemd, printen of mailen kan niet, maar bij een KPN winkel kan dat wel?

Ik werk ma t/m za en heb echt geen tijd om naar de KPN winkel te gaan, dit

kost mij een dag aan inkomsten die ik nergens kan declareren.

 

Zonder factuur kan ik het bedrag van aankoop niet verwerken in mijn boekhouding, kan ik de btw niet terug vragen en heb ik een probleem met eventuele garantie.

 

Hoe krijg ik de factuur in mijn bezit?

 

Regel

 

Grappig is ook dat ik geen klacht mocht melden over deze gang van zaken, ook geen leidinggevende mocht spreken!


Hoi @Regel en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk een lastige situatie! Gaat het om een los aangeschaft toestel of een toestel in combinatie met een abonnement? Indien los toestel dan is de factuur alleen op te vragen via de partij waar je dit toestel hebt aangeschaft, in dit geval een winkel van ons. Gaat het om een toestel tesamen met een abonnement/verlenging dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Als je hiervoor jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Bij persoonlijke opmerkingen mag je wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer doen ter verificatie. Geef je hier nog een reactie  zodra je dat klaar hebt? :mag:

 


Hallo Nico,

Dank voor je reactie. Mijn profiel heb ik aangepast met de gevraagde gegevens.

De telefoon heb ik als los toestel gekocht, tegelijkertijd heb ik mijn sim-only abonnement verlengd.

Voor afgelopen week had ik al een kopie factuur opgevraagd telefonisch, dit bleek een kopie factuur

van het verlengen van mijn abonnement. Beide bij de KPN winkel in Zwolle overigens.

De telefoonwinkels zijn niet rechtstreeks te bereiken helaas, zelf ben ik 6 dagen per week ergens op locatie werkzaam zodat een telefoonwinkel bezoeken lastig wordt. Ook zou ik dan een dag een opdracht mislopen

overigens, niet wenselijk voor mij en mijn opdrachtgever.

Ik hoop en verwacht dan ook dat KPN mij een (kopie)factuur kan aanleveren.

KPN gebruik ik al heel lang voor zowel internet, televisie en mobiele telefonie, eigenlijk altijd naar volle tevredenheid. Deze “dwaling” vind ik dan ook niet voor KPN. KPN is voor mij KPN, of dit nu een KPN winkel of overige leveranties betreft. Het opvragen van wat voor factuur dan ook mag in mijn ogen ook geen voorwaarden vereisen zoals het bezoeken van een KPN winkel.

Bij voorbaat dank voor je moeite.

 

 


Allereerst excuses voor de late reactie, @Regel.  Ik snap dat je er zo tegenaan kijkt. Ik ben alleen bang dat ik je toch langs de KPN winkel moet sturen. Ik zie in het systeem wel een kassabon staan, maar dit is alleen de kassabon van het Sim Only abonnement. De kassabon van jouw toestel ontbreekt in het klantsysteem. Ik kan je deze dan ook niet toe sturen. Bij wijze van uitzondering ga ik navraag doen hoe wij alsnog aan deze kassabon kunnen komen. Ik kan alleen niet beloven dat ik je de kassabon ook daadwerkelijk kan toesturen. Je hoort van mij of dit lukt of niet. Het staat je natuurlijk vrij om in de tussentijd naar de KPN winkel te gaan om jouw kassabon daar op te vragen.

 

Edit: Het is gelukt. Ik heb je een e-mail gestuurd.


Denise,

Dank voor je moeite. Ondanks dat ik het vreemd vind dat het kennelijk zo moeilijk moet zijn om een factuur terug te vinden ben ik blij dat ik niet langs de winkel hoef!