Skip to main content
Antwoord

Klacht: mijn mobiele bereik is al enkele jaren erg slecht

• September 11, 2025
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Beste KPN Community,

Ik ben sinds 2022 klant bij KPN, maar ervaar al geruime tijd problemen met mijn mobiele netwerk. Mijn bereik valt regelmatig weg buiten, op mijn werk en zelfs thuis. Op die momenten kan ik niemand bellen of berichten versturen. Dit heeft een grote impact op zowel mijn werk als mijn dagelijks leven.

Ik heb hier meerdere keren contact over gehad met de klantenservice. Mij werd verteld dat het mogelijk aan mijn telefoon lag, en ik ben daarom langsgegaan bij een KPN-winkel. Daar is geconstateerd dat mijn telefoon prima werkt. Als alternatief heb ik ook een nieuwe simkaart ontvangen, maar helaas zonder resultaat.

Wat ik opvallend vind, is dat ik met een simkaart van een andere provider geen enkel probleem heb ervaren met mijn eigen telefoon. Dat geeft voor mij duidelijk aan dat het probleem niet bij mijn toestel ligt, maar bij het KPN-netwerk.

Op 1 september 2025 heb ik opnieuw een klacht ingediend, maar hier heb ik tot op heden geen enkele reactie op ontvangen.

De situatie werd extra schrijnend toen ik onlangs in een noodsituatie niemand kon bellen omdat mijn telefoon weer eens geen bereik had. Dit is voor mij echt onacceptabel.

Mijn abonnement loopt binnenkort af, en ik ben daarom ook voornemens om over te stappen naar een andere provider. Ik vind het erg teleurstellend dat dit probleem nooit serieus is opgepakt, ondanks meerdere meldingen en pogingen tot oplossing.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@MK. . Welkom hier.

Dat klinkt allesbehalve fijn.  De helpdesk heeft als taak om het zogenaamde klant domein uit te sluiten.  We adviseren vaak om de SIM kaart ook even in een ander toestel te proberen. Als de storing dan ook optreed, kunnen we met redelijke zekerheid zeggen dat er iets aan onze kant niet deugt.

Die klacht die je noemt, hoe heb je die precies ingediend?

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hoi ​@MK. . Welkom hier.

Dat klinkt allesbehalve fijn.  De helpdesk heeft als taak om het zogenaamde klant domein uit te sluiten.  We adviseren vaak om de SIM kaart ook even in een ander toestel te proberen. Als de storing dan ook optreed, kunnen we met redelijke zekerheid zeggen dat er iets aan onze kant niet deugt.

Die klacht die je noemt, hoe heb je die precies ingediend?