Skip to main content

Ik heb een klacht. Ik ben al maanden bezig om MIJN KPN te kunnen opstarten. Ik heb een mob abbonnnement via mijn werkgever en ik wil inzage hebben in mijn verbruik. Dit lukt niet als ik het zelf probeer, ik krijg steeds te zien dat mijn mobnr. niet bekend is.  Na meerdere keren contact te hebben gehad met KPN ben ik ook geen stap verder gekomen. De laatste keer kreeg ik een medewerker aan de lijn, zij kon ten eerste mijn gegevens niet vinden en mijn mob nr was niet bekend??? Terwijl ik wel een sms krijg dat ik 80% van mijn mb's zou hebben verbruikt. Vreemd dat ik dan wel bekend ben bij KPN, maar als ik mijn gegevens doorgeef ik nergens te vinden ben. Maar goed, even terug naar dat gesprek, medewerker ging dit navragen, een uur in de wacht gezeten en vervolgens gewoon de verbinding verbroken. Mijn tijd is kostbaar en ik heb geen zin om hier uren mee bezig te zijn, wat gaat er mis. Ik verwacht wel betere service van zo'n groot bedrijf als KPN. Als ik zoek op de website van KPN om een klacht in te dienen, kan je zoeken tot je een ons weegt, want die is nergens te vinden. Uiteindelijk beland ik hier op de forum. Het enige wat ik wil is mezelf kunnen aanmelden waarin ik kan zien wat mijn verbruik is zodat ik hier rekening mee kan houden. Is dat zoooo ingewikkeld? Via deze weg dien ik dan mijn klacht in en vertrouw ik erop gehoord en gezien te worden. En het alle belangrijkste, dat mijn probleem eindelijk opgelost wordt. 

 

Ontevreden klant!

Uw werkgever zal denk ik een zakelijk abonnement hebben. Een pakket met meerdere mobiele abonnementen. Bij de particuliere helpdesk kunnen ze u daarmee niet helpen. En u kunt denk helemaal geen MijnKPN aanmaken. 


Goedemiddag @HEAVY DETRACTOR, welkom op het Forum en goed dat je hier terecht bent gekomen!

Als ik het zo lees, denk ik ook dat het gaat om een zakelijk abonnement. Zoals je het omschrijft, dat het via je werkgever loopt. Afhankelijk van welk zakelijk abonnement er afgenomen wordt, is het wel of niet mogelijk om het in te zien in de MijnKPN omgeving. Dit kan je het beste ook even met je werkgever overleggen misschien. Maar zou je alsnog jouw Forum profiel even willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en evt. gegeven (naam en postcode) van je werkgever? Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. Dan kan ik even kijken of het inderdaad om een zakelijk abonnement gaat of niet en hoe we dit voor jou kunnen oplossen indien wij dat kunnen! 

Ik hoor graag van je, om je hopelijk verder te kunnen helpen!


Goedemiddag @HEAVY DETRACTOR, welkom op het Forum en goed dat je hier terecht bent gekomen!

Als ik het zo lees, denk ik ook dat het gaat om een zakelijk abonnement. Zoals je het omschrijft, dat het via je werkgever loopt. Afhankelijk van welk zakelijk abonnement er afgenomen wordt, is het wel of niet mogelijk om het in te zien in de MijnKPN omgeving. Dit kan je het beste ook even met je werkgever overleggen misschien. Maar zou je alsnog jouw Forum profiel even willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en evt. gegeven (naam en postcode) van je werkgever? Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. Dan kan ik even kijken of het inderdaad om een zakelijk abonnement gaat of niet en hoe we dit voor jou kunnen oplossen indien wij dat kunnen! 

Ik hoor graag van je, om je hopelijk verder te kunnen helpen!

Hartelijk dank voor je reactie. Dit brengt wat meer duidelijkheid. Jammer dat de medewerkers die ik sprak mij dit niet eerder hebben verteld. Dat had mij heel veel tijd en moeite bespaard. Ik heb mijn profiel gegevens aangevuld. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mijn mobnr staat bij de opmerking zodat je mij kunt bereiken voor meer info.

 

mvg, Joyce

Joyce


Hi Joyce, ik heb even gekeken maar kan niks vinden onder het 06-nummer of je postcode. Ik kan niet alle zakelijke dingen inzien, dus ik ben bang dat je echt bij de zakelijke afdeling of je werkgever moet zijn. Zakelijk kan je bereiken via 0800-0403 en het zakelijke Forum vind je hier.


Reageer