Skip to main content

Ik ben al meer als 30 jaar klant bij KPN met een alles in 1 abonnement voor internet, tv en telefoon

Maar ik wil graag voor mijn tv-bediening gebruik gaan maken (dit i.v.m. het uit het zicht plaatsen van de ontvangers) van de bluetooth technologie die #KPN aanbiedt aan nieuwe klanten.

Dus vandaag maar even gebeld naar de #KPN of het mogelijk was om mijn 2 bestaande infrarood ontvangers om te ruilen voor de bluetooth technologie.

Krijg je als antwoord NEE dat kan niet we kunnen toch niet zomaar de kastjes omruilen.

Maar voor € 5,00 per maand meer kan het wel maar dan moet u wel overstappen op hussel en eenmalig

€ 25,00 betalen of opzeggen en opnieuw klant worden en eenmalig € 25,00 aansluitkosten betalen.

Hoe moeilijk kan je het maken

Verder op zoek geweest naar andere aanbieders en zowaar Youfone is € 15,00 per maand goedkoper voor de zelfde diensten en wel bluetooth technologie en ze maken gebruik van het kpn netwerk .

 

Met alle respect maar dit lijkt mij vrij logisch, u krijgt waar u voor betaalt. Uw apparatuur werkt, u krijgt uw diensten dus dan kan het wel dat u meer wilt, maar dan is het toch aan u om daarvoor te betalen?

 

Nieuwe klanten krijgen een aanbieding net zoals u die gekregen heeft toen u een abonnement afgesloten hebt. Zou wel mooi zijn als we allemaal elke keer bij KPN aankloppen omdat nieuwe klanten een nieuwe aanbieding krijgen die wij ook eisen omdat we al zolang klant zijn.


Opnieuw aansluitkosten lijkt mij een foutje en onjuiste voorlichting 

Je zult wel moeten overstappen naar 4K kastjes en dat kost idd extra per maand 

Een moderator zal dit beter kunnen uitleggen welke voorwaarden er gelden 

 


Opnieuw aansluitkosten lijkt mij een foutje en onjuiste voorlichting 

Je zult wel moeten overstappen naar 4K kastjes en dat kost idd extra per maand 

Een moderator zal dit beter kunnen uitleggen welke voorwaarden er gelden 

 

Die eerste 25 euro lijkt me inderdaad niet juist of in ieder geval die snap ik ook niet maar bij het opzeggen en opnieuw klant worden wel.


Goed lezen Maurice  een nieuwe klant wordt wel van deze ontvangers voorzien  en krijgen ook nog twee super wifi punten van € 199,00 gratis erbij terwijl bestaande klanten in de kou worden gezet en met verouderde apparatuur moeten werken afgelopen maanden al last van trage tv gehad dus bij kpn aankloppen voor verbeterde apparatuur is echt normaal 


Goed lezen Maurice  een nieuwe klant wordt wel van deze ontvangers voorzien  en krijgen ook nog twee super wifi punten van € 199,00 gratis erbij terwijl bestaande klanten in de kou worden gezet en met verouderde apparatuur moeten werken afgelopen maanden al last van trage tv gehad dus bij kpn aankloppen voor verbeterde apparatuur is echt normaal 

Ik lees heel goed, maar ik ben het echt niet met u eens. U kunt eisen wat u wilt maar als u gebruik wilt maken van de nieuwe klanten aanbieding zeg dan op en wordt nieuwe klant.


Opzeggen en opnieuw klant worden heeft geen nut je moet tenminste zoveel maanden geen klant zijn.

Jij heb destijds ook een aanbod van KPN gehad toen je klant werd daarom bieden ze niet steeds opnieuw nieuwe dingen aan.

 

Maar nogmaals je kan gewoon een 4K ontvanger nemen dat kost je extra per maand 

Ik weet alleen even niet zeker of je daardoor over moet naar hussel
Er zijn nog maar weinig zenders die 4K hebben dus eigenlijk enkel het onzichtbare opbergen is het voordeel dan denk ik?


Goed lezen Maurice  een nieuwe klant wordt wel van deze ontvangers voorzien

Nieuwe klanten sluiten dan ook een Hussel abonnement af. Het enige wat u extra moet doen tegenover een nieuwe klant is gedurende 6 maanden € 2,50 betalen. Is dus 15 euro. Verder helemaal niets. Nou, die 15 euro is geen reden om over te vallen toch?


Verder op zoek geweest naar andere aanbieders en zowaar Youfone is € 15,00 per maand goedkoper voor de zelfde diensten en wel bluetooth technologie en ze maken gebruik van het kpn netwerk .

Internet gaat inderdaad over het KPN netwerk, maar tv word niet verzorgd door KPN. En de ontvangers hebben geen Netflix lees ik ergens als ik Google...


En je kan opgenomen programma's niet doorspoelen bij Youfone lees ik tot mijn stomme verbazing op tweakers.net.

 


Jaja... je weet pas wat je hebt nadat je overgestapt bent hoor. Je komt allerlei dingen tegen die je van te voren niet eens kan bedenken. 


Haha tja, ik heb nu een ontvanger van T-Mobile, de Amino Aria 7X, gekke ding heeft alleen maar een UTP, HDMI, AV en een adapter aansluiting :yum: Nu is dat voor ons voldoende, rest zit allemaal toch aangesloten op de tv. Maar kan goed begrijpen dat het niet voor iedereen handig is. 

 

Nooit geweten dat Youfone ook tv aanbied,.. Hun nieuwste ontvanger heeft ook een ingebouwde chromecast zie ik, grappig! En met 50mbit, en maar 45 zenders in het basis pakket en na 9 maanden alsnog per maand 44 euro betalen,… Dan zijn er wel betere aanbieders,...