Skip to main content

Na ruim een jaar kom ik via BKR erachter dat er een mobiel abonnement met toestel is afgesloten op mijn naam. De adresgegevens en emailgegevens zijn niet van mij. Bij het afgeven van het toestel is de ID check niet goed gedaan waardoor ik nu de dupe ben. KPN stuurt me naar de politie voor aangifte en de politie geeft aan dat KPN heeft verzuimd een controle goed uit te voeren bij de ID check. KPN spant mij voor hun karretje terwijl ik niets heb aangevraagd laat staan heb getekend. Als ik bel over de kwestie gaan 2 medewerkers in discussie in plaats van het verlenen van dienst. Zij blijven me verwijzen naar de politie terwijl KPN een fout maakt met mijn ID gegevens. Zwaar teleurstellend. Als ik vraag om het contract krijg ik weerstand en geen meewerking. Ik heb de zaak uit ellende doorgrstuurd naar mijn jurist maar het is van de zotte dat ik erachteraan moet. Ik wil de BKR registratie verwijderd hebben want het is aan jullie te wijten dat ik nu als wanbetaler geregistreerd sta terwijl het overduidelijk is dat jullie zijn belazerd en mij daarvoor laten opdraaien

@Homaira je moet inderdaad bij de politie zijn om aangifte te doen van deze fout van KPN en van degene die jouw gegevens heeft misbruikt. 

 

Wat wel vreemd is, je had dit, volgens mij, op de factuur moeten zien. 

Die kan je zien via MIJNKPN.

En het maandbedrag, klopte dat wel dan? 


Hai Joop,

Ik wist helemaal niet dat er een abonnement liep bij kpn. laat staan dat er fakturen waren. 


Hai Joop,

Ik wist helemaal niet dat er een abonnement liep bij KPN. laat staan dat er facturen waren. 

 

Is het niet van jouw rekening afgegaan dan?

Wel heel erg vreemd.

Maar wel aangifte doen, dit mag niet kunnen gebeuren.Â