Skip to main content

Ik heb 24 maart 2021 mijn abonnement verlengd en een toestel besteld en betaald.

Ik heb een schermprintje gemaakt “Bedankt voor je bestelling!” en ik zie ook dat het bedrag is afgeschreven van mijn bankrekening.

Maar ik heb geen email bevestiging gehad en als ik daarover bel met de klantenservices hebben ze geen antwoord. Er is een mail gestuurd naar een andere afdeling, die het moet uitzoeken.

MAAR IK WEET NIET HOE LANG HET NOG DUURT. IK WEET NIET EENS OF DE ANDERE AFDELING WEL AAN MIJN PROBLEEM WERKT.

Als antwoord krijg ik dat ik volgende week waarschijnlijk wel wat te horen krijg, want het is al bijna weekend!

Hoi @Xwardox

Wat vervelend dat jij nog niks gehoord hebt van jouw bestelling. Ik kijk graag met je mee. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer en het verlengde 06-nummer? 


Hi Hanna,

admin: gegevens verwijderd

Groet Remco Schuringa 


Sorry dat ik me hierin meng, maar u kunt uw gegevens voortaan beter via deze link opsturen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Deze gegevens kunnen beter privé blijven.


Hoi @Xwardox,

Ik ga voor je aan de slag. Maar zoals @fame29  ook aan geeft vul je profiel in ipv deze privé gegevens openbaar te delen! Ik heb de gegevens nu verwijderd en enkel zichtbaar voor moderators gemaakt. 


Ik had niet door dat ik de gegevens aan het delen was met de rest van het forum.

@Hanna_ Volgens mij is en was mijn profiel al up-to-date en bevat al de gegevens die jij vroeg. Of mis je nog iets?

Groet