Skip to main content

Mijn abonnement verlengt, 29 okt 2022, nieuwe telefoon erbij (S22 ultra) zou de volgende dag worden afgeleverd. Kreeg melding in Track and Trace, adres klopt niet, zending retour, in mijn KPN kreeg ik meteen de melding pakket niet opgehaald, order wordt geannuleerd, dus pakket gaat retour Ceva en sindsdien krijg ik iedere dag melding (2 a 3 x per dag) dat levering retour zending is vertraagd. KPN doet nix op dit moment en mijn nieuwe foon is waarschijnlijk al in handen van een persoon die deze niet kan betalen, Ceva is niet te bereiken en bij de KPN loop ik continue tegen een burocratische muur......wat een ge***,...en nu?..nog steeds geen oplossing en geen nieuwe foon

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Beste @Harold v. A, welkom! Wat rot dit! Doorgaans kunnen wij een onderzoek starten als het toestel niet ontvangen is. Is dat al gebeurd? Je kunt dat het beste via de telefonische ingang (0800-0402) regelen. Op het forum heb je vooral contact met andere gebruikers en, zoals je gemerkt hebt, kan het even duren voordat een moderator inspringt. Mocht je toch willen dat ik je verder help, vul je dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres, klantnummer en ordernummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. Hopelijk heb je je toestel snel binnen!


Beste Marcia,

Dank voor je reactie, inmiddels een week geleden een onderzoek laten starten via de KPN winkel (nog niets van gehoord) Ik wacht nog even geduldig af en anders laat ik wel wat van mij horen.

Met vriendelijke groet,

Harold.


Beste Marcia,

Toch maar even mn forumprofiel ingevuld, incl. bijbehorende gegevens waar je om vroeg, mss kan je iets (meer) voor me betekenen, thnxx.

Harold.


Ik zie inderdaad dat de collega in de winkel een onderzoek heeft aangemeld. Naar aanleiding daarvan wordt er contact met je opgenomen. Ik verzoek je toch dat even af te wachten 😞. In de regel krijg je binnen 5 werkdagen bericht, als de track en trace aangeeft dat er niets geleverd is. Mocht je in de loop van deze week nog niets gehoord hebben, wil je het dan laten weten?