Skip to main content

Ik koop telefonische op 27 juni een Samsung a54 bij KPN, na 3 weken blijft de telefoon (bootloop)

Opladen en schakelde direct uit en start weer opnieuw op achter elkaar door.

In de KPN winkel Bussum wordt ik geholpen met het advies “ als ik een afspraak voor u maak bij Samsung reparatie dienst in Utrecht dan wordt hij direct voor u gemaakt.

In Utrecht werd vastgesteld dat het toestel niet gerepareerd kon worden en direct samen met de reparateur contact opgenomen met KPN, nu kregen we het advies met een uitdraai van de bevindingen langs een kpn winkel te gaan dan zou er gelijk een nieuw toestel worden gegeven. Dit bleek niet het geval, service kpn weer gebeld, tja hij moet ter reparatie worden aangeboden. Hier was ik al niet bij mee omdat ik op het punt stond op vakantie te gaan. Op 8 aug het toestel ingeleverd in Bussum waar werd gezegd dat de reparatie Max 2 weken zou duren. Vandaag 24 aug. de service gebeld omdat er nog steeds staat in de app. Dat het toestel in reparatie is. 
Nu werd er gezegd dat de reparatie 4 weken kon gaan duren.

Toen ik daar geen genoegen mee wilde nemen bleef de dame maar zeggen dat het niet anders is.

Op de reactie dat ik haar naam wilde hebben voor een klacht stelde ze dat ze dit niet hoefde te geven en sloot het telefoon gesprek af.

Een reparatie van een telefoon heeft geen meer tijd nodig dan 2 weken, ik wil dan ook binnen 1 week een nieuw toestel en anders de koop ontbinden.

 

Mevr. M Bakker

 

Hoi @M.Bakker en welkom hier op ons forum!

Ontzettend zuur dat je al zo snel tegen problemen aan bent gelopen met je nieuwe toestel 😞 Helaas kan ik er vanaf hier niet voor zorgen dat je toestel binnen een week wordt gerepareerd of dat je een geheel nieuw exemplaar krijgt, het spijt me. Uiteraard hoop ik van harte dat je toestel alsnog zo snel mogelijk wordt gerepareerd.