Skip to main content

Nieuw toestel en abonnement bij jullie gekocht.

Als ik bel hoort men mij niet.

Jullie oplossing: ga maar even bij een XL winkel langs!

Ik ga heir niet mee akkoord en verwacht binnen 24 uur een oplossing.

Hallo @A42werktniet ,

Voor de garantie moet je toch bij een KPN winkel zijn. Want daar nemen ze het toestel dan in en zorgen ze voor een oplossing. Hoe zou het anders moeten? Er moet toch geconstateerd worden dat de telefoon werkelijk niet goed functioneert. 
 

Kortom : Ga even langs bij een KPN winkel die open is. 
 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/


Ik heb de telefoon online gekocht en verwacht dan dat ik deze retour kan sturen.

 

Even bij een winkel langs gaan is zo simpel niet omdat bijna alle winkels gesloten zijn!

Stuur anders even een monteur langs


Hallo @A42werktniet ,

Hier komt echt geen monteur voor langs. Je moet zelf in de benen. 
 

Ben je het er niet mee eens? Dan kun je inderdaad een klacht indienen. 

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Verder kan het ook telefonisch of per chat: 

KPN is gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 


Zo onvriendelijk, je moet zelf in de benen. Even naar een XL winkel want ja de winkel op de hoek is dicht. Niet iedereen heeft de luxe even in de benen naar een winkel te gaan met het openbaar vervoer.

Typisch kpn antwoord,  telefonisch een klacht indienen met een   telefoon of abonnement dat het niet doet.

Bedankt ook voor het meedenken en de excuses nadat jullie materiaal leveren wat niet deugt! Zo meedenkend en klantvriendelijk, dit is overigens sarcastisch bedoeld.


Ha @A42werktniet, welkom! Allereerst even dit: Noordzee is geen KPN medewerker maar een klant net als jij. Hij probeert altijd zo goed mogelijk te helpen en te informeren. Daarnaast: heel jammer om te lezen dat je zoveel problemen met je toestel hebt! Heb je dit toestel korter dan 14 werkdagen? Dan kan je 'm, ook zonder opgave van reden, terugsturen. Dat doe je door te bellen met 0800-0402 en te verzoeken het abonnement te annuleren. Je krijgt dan alle informatie over het retourneren. Als je het toestel langer dan 14 werkdagen hebt, dan kan dit niet. Je zult het toestel dan ter reparatie aan moeten bieden. Dit kan via onze XL winkel óf via onze website. 


Ik heb dat nummer gebeld en daar werd aangegeven dat ik het toestel niet terug  kan sturen.

Ik heb het  toestel nog geen week!


Wet koop op afstand is volgens mij ook hier van toepassing en ook duidelijk genoeg.

Terugsturen moet volgens mij zeer goed mogelijk zijn zoals Marcia al aangaf.


Hoi @A42werktniet 
Binnen 14 dagen nadat je het toestel in huis hebt kun je altijd nog het toestel terugsturen, maar heb je het langer laten liggen en zijn dan de 14 dagen al over dan kan dat niet meer.
Ik zou nog maar eens met 0800 0402 bellen en zeggen dat ze verplicht zijn het toestel terug te nemen omdat de 14 dagen nog niet verstreken zijn.
Nogmaals de 14 dagen gaan in nadat je het toestel ontvangen hebt.


Yes, even opnieuw bellen @A42werktniet. Aangeven dat je toestel defect is en jij daarom je abonnement wilt annuleren. Als het dan nog niet lukt, vul even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en 06-nummer. Ik maak dan een duidelijke notitie voor de collega's.


Is het inmiddels gelukt met omruilen, @A42werktniet?