Skip to main content

Ik wil een klacht melden over de hoogte van mijn “Factuur Mobiel”.

Ik probeer al 4 maanden de hoogte van mijn factuur op het goede niveau te krijgen, maar het lukt de administratie van KPN niet. Eind maart is het totaal teveel betaalde bedrag berekend, maar in plaats van een korting (een negatief bedrag op mijn nota) is een positief bedrag op mijn nota zichtbaar.

Hierdoor loopt het verschil alleen maar op in plaats van af, en is het bedrag nu zelfs hoger dan de “normale” hoogte van mijn maandelijkse mobiele abbonement.

 

In plaats dat KPN mij het verschil PER DIRECT terug betaald, wordt aangegeven dat het verschil wordt verrekend. Ik hoop dat KPN begrijpt dat ik hier intussen niet veel vertrouwen heb. Het is immers al 4 MAANDEN niet gelukt om eea te corigeren, 

Ojee @Peter203, het klinkt alsof we er nogal een rommeltje van hebben gemaakt bij jou, excuus hiervoor!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!


Profiel aangevuld.


Bedankt!

Je hebt hier eerder vandaag contact over gehad en 1 van de collega’s die je gesproken hebt geeft aan dat het is rechtgetrokken. Ik zie echter een vergoeding van één keer het bedrag dat je van ons hoort te krijgen, en niet twéé keer zoals wel nodig is om alles daadwerkelijk recht te trekken. Gaat nog steeds niet goed dus :slight_frown:

De vergoeding die vandaag door is gevoerd, gaat verrekend worden met de factuur van mei, daar valt niets meer aan te veranderen. Ik ga echter mijn best voor je doen om het resterende bedrag, via een tussentijdse betaling aan je terug te laten storten. Dit kan de gewone klantenservice (waar het forum ook bij hoort) zelf niet, maar ik ga contact zoeken met een achterliggende afdeling die meer mogelijkheden heeft.

Zodra ik een reactie ontvang, hoor je hier direct weer van me!


Maja, precies reden waarom ik via het forum om aandacht hebt gevraagd. 
 

al 4 maanden wordt er alles aan gedaan om wat vanaf dag 1 fout gaat recht te trekken. Vandaag is (zoals je ziet aan de manier waarom eea wordt gecorrigeerd) helaas geen uitzondering.

 

als ik niets had ondernomen, had ik einde volgende maand weer in de telefoon moeten klimmen, en was het issue alleen nog groter geworden.

Maar voor nu: ik hoop dat je succesvol bent zodat na 4 maanden dit issue kan worden afgesloten.

 

 


Inderdaad, dan was de factuur weer een tegenvaller geweest en een reden om opnieuw contact te moeten opnemen :slight_frown:

Hopelijk heb ik snel nieuws voor je!


En ik hoop goed nieuws :wink:


Hi @Peter203, er is een tussentijdse vergoeding ingevoerd ongeveer een week geleden, heb je deze betaling inmiddels ontvangen? Hoor graag van jouzelf of het inderdaad gelukt is!


Hi Maja,

ik heb inmiddels een creditnota ontvangen, geld is (neem ik aan) “onderweg”. Nu nog even wachten op de volgende nota, daarop zou de andere helft moeten zijn verrekend. 🤞


Top, dan lijkt het nu goed te gaan gelukkig!

Hoor het graag als alles straks ook echt weer helemaal klopt :grinning:


Hi @Peter203, als ik de factuur van een paar dagen geleden bekijk, zie ik dat het helemaal goed is gekomen, was dit je zelf ook al opgevallen? :blush:


Zojuist gekeken naar de factuur, correctie is inderdaad correct. Bedankt KPN.


Graag gedaan, blij dat dit eindelijk ‘achter de rug’ is en dat alles weer klopt!