Skip to main content

je zit op afdeling klantenservice, maar het woord service verlenen ken je niet als medewerker!

Wat een triest bedrijf is dit. Ben jaren klant geweest bij Telfort. KPN neemt dat over en ze pikken gewoon je belminuten en GB. En dan heb je zo'n (...) aan de telefoon die er niet tegen kan dat je boos bent hangt die (…) op. Ga dan ergens anders werken, (...) 

@KPN ik ben ongeveer 10 jaar klant geweest bij Telfort nooit problemen. Ik heb 2 abonnementen die lopen nog tot 2023 daarna zijn jullie een klant kwijt en ik raad iedereen aan ver bij jullie boeven gilde weg te blijven!!!!
 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Als ik het goed begrijp gaat dit over ongebruikte mb's meenemen naar de volgende maand. Klopt dat?

Bij Telfort werkte dat zo. Bij KPN niet. U heeft nu nieuwe abonnementen afgesloten bij KPN en bent tot de ontdekking gekomen dat dit bij KPN niet zo werkt.

Dat is spijtig, maar daar is niets aan te doen. Voor zover ik weet is er tegenwoordig geen enkele provider meer waarbij ongebruikte mb's meegenomen worden naar de volgende maand. 


hi Nick dat klopt. KPN stuurt mij in mei 2021 we zijn zo blij met je als klant je krijgt elke maand 13 GB gratis van ons…. en je raadt het al die krijg je ook niet meer. Stuur dan dat soort mails niet…. Dan maak je iemand blij met een dooie mus want je weet dat het abonnement in oktober verplicht om moet naar KPN dat is de keuze van KPN niet van de klanten. 
Is gewoon diefstal. Je koopt toch ook geen pot pindakaas bij de winkel en als je het niet op tijd op eet zegt de winkel inleveren die pindakaas…. en nee dat is geen appels met peren vergelijken je hebt voor iets betaald heel simpel. Je hebt er voor betaald dan is het van jou. 
Consumentenbond is hier al heel lang mee bezig.

Maar goed KPN denkt dat ze god zijn, prima. Nog ff 1 jaar voor de ene abonnement en 1,5 jaar andere abonnement en KPN ziet mij nooit meer.  Als KPN het belangrijker vind om zijn gelijke te halen ipv een tevreden klant dan zou ik zeggen geniet van je “overwinning” KPN, proficiat!


De grote vraag blijft heeft u bij kpn een nieuw abonnement afgesloten of heeft u het oude Telfortabonnement gewoon door laten lopen?


hi Nick dat klopt. KPN stuurt mij in mei 2021 we zijn zo blij met je als klant je krijgt elke maand 13 GB gratis van ons…. en je raadt het al die krijg je ook niet meer. Stuur dan dat soort mails niet…. Dan maak je iemand blij met een dooie mus want je weet dat het abonnement in oktober verplicht om moet naar KPN dat is de keuze van KPN niet van de klanten. 

Verplicht? Hoe komt u daarbij? Als u niets doet loopt een abonnement gewoon door hoor. Denkt u dat een provider een klant afsluit na een abonnement van 2 jaar ofzo? Waarom zou een provider dat doen?


hi Joep1965 ik heb geen nieuw abonnement bij KPN afgesloten ik heb bij telfort op de verleng knop gedrukt

 


hallo Nick, 
zoals net naar Joep geschreven je krijgt een bericht je kan je contract verlengen en dat heb ik gedaan contract verlening. Die ene was al in 2020 voor de overgang en dat is gewoon stilzwijgend overgenomen door KPN dus ja verplicht door naar KPN. Maar je werkt zeker voor KPN of zo???


Hallo @martijn170878, welkom op het forum. 

Hier op het forum denken we graag met je mee. Ik lees alleen veel tegenstrijdige berichten in dit topic, dus ik hoop wat duidelijkheid te kunnen scheppen. 

Telfort is inderdaad overgegaan naar KPN.  Wat dit concreet inhield is dat het blauwe Telfort logo boven aan de facturen werd vervangen door een groen KPN logo en dat Telfort klanten voortaan met de KPN klantenservice konden bellen. Aan de voorwaarden van het abonnement hebben we niks aangepast, sommige klanten kregen zelfs extra MB's. Al met al gingen klanten er enkel op vooruit of bleef de situatie gelijk. Als een klant met een oud-Telfort abonnement niet verlengt, dan behoud deze klant de Telfort voorwaarden. 

Echter, de Telfort abonnementen bestaan niet meer. Verlengen is nooit verplicht, maar wanneer een oud-Telfort klant verlengt kan die enkel verlengen naar een KPN Hussel abonnement. Wanneer je dat doet sluit je een nieuw contract af met nieuwe KPN voorwaarden. Op dat moment vervallen wel de Telfort voorwaarden, inclusief het MB's meeschuiven naar de komende maand. Die service bied KPN namelijk niet aan. 

hi Joep1965 ik heb geen nieuw abonnement bij KPN afgesloten ik heb bij telfort op de verleng knop gedrukt

 

Begrijp ik goed dat jij na het samengaan van Telfort en KPN hebt verlengt? Dan ben je momenteel volledig over naar KPN en kan je inderdaad geen gebruik meer maken van de voorwaarden van Telfort. Je bent dan zelf bewust akkoord gegaan met een nieuw contract en nieuwe voorwaarden. 


hallo Hanna
Dank voor je reactie!
Klanten gingen er op vooruit schreef je, ik heb 2 abonnementen en ben bij beide er niet op vooruit gegaan alleen maar op achteruit!  Ik begrijp wat je bedoelt en ik begrijp ook dat GB\belminuten verdwijnen ondanks het feit dat je er gewoon voor betaald heb. Wat mij het meest irriteert is dat je in mei een mail stuurt van goh wat we blij met je. Je krijgt elke maand 13GB. Vervolgens krijg je het en zo van het ene op andere moment pik je het weer gewoon af, oftewel iemand blij maken met een dooie mus!
Als iemand zijn\haar contract afloopt hoef je dat soort berichtjes ook niet te mailen want je weet toch dat het nutteloos is iemand 13GB aan te bieden. Het is treurig hoe KPN met zijn klanten omgaat. Nog ff jaartje zitten bij KPN en dan dag tot ziens en noooooooit meer iets van KPN. 
Het gaat om het principe!