Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik ben al jaren klant bij kpn en mijn gezin is allemaal mee overgestapt. 2 jaar geleden miste ik op een week na een actie met oortjes en nu mis ik op 2 dagen na een cashback actie. Kpn zegt er niets mee te kunnen doen. Graag zou ik willen weten op welke snelle wijze ik en mijn gezin gezamenlijk de opzegging kunnen doen, zodat we over kunnen naar een aanbieder die wel mee denkt met zijn klanten en waarde hecht aan trouwe verlengers.

Met vriendelijke groet,

Raoul Westerveld.

 

Hoi @R.w. 
Ik ben bang dat je bij een andere aanbieder tegen hetzelfde aanloopt.
Een actie is nu eenmaal voor een bepaalde tijd.
Als men 1 klant meer speling geeft dan komen ze allemaal, dat gaat je bij geen een andere provider lukken.
Overigens als je contractvrij bent kun je met 1 maand opzegtermijn opzeggen.
Bel daarvoor met 0800 0402 en spreek in dat je wilt opzeggen.


Beetje kinderachtig om dan maar op te gaan zeggen 😅 Dit is hoe het werkt met acties, soms heb je geluk en soms pech. Als men voor jou een uitzondering zou maken dan is het hek van de dam.


Beetje kinderachtig om dan maar op te gaan zeggen 😅 Dit is hoe het werkt met acties, soms heb je geluk en soms pech. Als men voor jou een uitzondering zou maken dan is het hek van de dam.

Reactie inmiddels gerapporteerd, gebruiker vaker negatief richting schrijvers. Vermoedelijk interne speler van kpn


De acties die u noemt zijn geen acties van KPN, maar acties van de fabrikant van het toestel dat u aanschaft. KPN zet het er alleen maar bij op hun site, om u er op te attenderen dat die actie er is. Verder heeft KPN er niets mee van doen. U kunt dus daarom beter bij de fabrikant aankloppen. 


Snel opzeggen, bel 0800 0402 en zeg dat je wilt opzeggen tegen de computer, en houd alle gegevens bij de hand.

Vraag me alleen af welke aanbieder wel op die manier mee denkt met de klant, Uhmmmmmm, geen 1 denk ik.:wink:


Hoi @R.w., welkom hier.

Ik begrijp je dat je baalt. Ik kan hier alleen niets in betekenen helaas. Als je buiten de gestelde data valt is dat heel zuur, maar helaas niets aan te doen. Of het nou een actie vanuit ons is of vanuit de fabrikant. Ik kan er niet meer van maken helaas. 

Mocht je nog andere vragen krijgen, horen wij dat graag.