Skip to main content

Op vrijdag 21 augustus heeft teleplan mijn 2 week oude S10 (zonder beschadigingen) opgehaald, het beeldscherm functioneerde niet meer en het toestel werd enorm heet. Ik kreeg van teleplan een leen toestel die tijdens het opladen constant aan en uit gaat. Hier heb ik over gebeld, ze zouden een nieuwe sturen, helaas is het daarbij gebleven en ben ik mijn oude telefoon weer gaan gebruiken.

Vervolgens kreeg ik op 4-9 een reactie van teleplan;

Het toestel is gevallen of ergens tegenaan gekomen. Een kleine val kan al voldoende zijn om de
printplaat te breken. De verbinding tussen de verschillende onderdelen in het toestel wordt dan
verbroken. Soms is de behuizing nog ongeschonden, maar kunnen er binnenin toch breuken zijn
ontstaan.

Het is enorm onwaarschijnlijk dat het door valschade komt aangezien er geen enkele beschadiging op de telefoon zit en ik de telefoon nog maar net in bezet heb. Toen de koerier de telefoon kwam ophalen heeft hij hem ook geïnspecteerd en moest ik een contract tekenen waarin staat dat de telefoon geen optische beschadigingen heeft, daarom ging ik niet akkoord met de prijsopgave van € 296,45. Dit heb ik vervolgens naar teleplan gemaild en ze zouden de foto's opvragen van de koerier.

Op dezelfde dag kreeg ik nog netjes reactie van teleplan met de boodschap dat ze bij hun vervoerder de foto's van de overdracht hebben opgevraagd, zodra deze bij hun binnen kwam zou ik reactie krijgen. Tot op heden heb ik nog steeds geen reactie gekregen ik heb inmiddels drie keer gemaild op 5-9, 13-9 en 18-9.

Telefonisch kom ik ook niet verder. Ik hoop dat jullie als provider mij bij deze kwestie kunnen helpen om mijn telefoon weer terug te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Peter

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @spartacus2 Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je dit verhaal doet. Ik denk graag met je mee, maar als het om een verzekeringskwestie gaat zul je waarschijnlijk contact met de claimsdesk moeten leggen, de partij verantwoordelijk voor dit soort kwesties. Om het even zeker te weten: heb je je toestel ook via ons verzekerd? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Reageer