Skip to main content

Eind november de nieuwe iphone 12 mini gekocht bij mijn zakelijk KPN abonnement, begin januari kwamen we erachter dat op veel foto's een groene vlek te zien was.
Contact opgenomen met KPN en die hebben een afspraak geregeld bij Teleplan.
5 januari is de telefoon opgehaald (Zonder ook maar enige schade toestel net in gebruik en meteen overal stickers op geplakt.) , en op 8 januari was de telefoon al klaar en stond er dat er geen defect was geconstateerd.
Meerdere malen contact opgenomen met Teleplan maar elke keer was de juiste persoon niet aanwezig.
Na heel wat gedoe kreeg ik na een maand de telefoon terug met een grote kras op mijn scherm!!!!!

Nu hebben we te horen gekregen (na een maand bellen) dat jullie alleen een nieuw scherm willen plaatsen, maar hier gaan we niet mee akkoord!


We willen dat dit opgelost wordt door KPN Teleplan of wie dan ook  en niet door een nieuw scherm door jullie!! Maar gewoon door een nieuwe telefoon!!

Dit is jullie fout en daar mag de klant niet de dupe van worden.

Dit kun je zo niet maken een telefoon die nog maar een maand oud is en weg is gegaan met geen schade en nu terug te geven zonder er ook maar iets aan gedaan te hebben met een GROTE KRAS!!

Welkom op ons forum, @J v K! Het spijt me om te lezen dat jouw toestel na reparatie bij Teleplan teruggekomen is met een grote kras op het scherm en dat bovendien het probleem niet is verholpen. Ik snap dat je graag een oplossing wilt. Omdat je aangeeft een zakelijk abonnement te hebben, raad ik je aan jouw vraag op ons Zakelijk KPN Forum neer te leggen.