Skip to main content

Ik had nog geen 2 maanden een nieuwe telefoon de A51 volgens de medewerker van KPN was dit een goeie telefoon maar net voordat de lockdown in ging ,ging mijn telefoon raar doen ,hij was maar heel weinig gebruikt,wat kreeg ik te horen van teleplan dat de printplaat was gebroken ,daarna was het de printplaat is gebogen ,daarna was de display kapot er was helemaal niets te zien aan de telefoon maar mocht de reperatie zelf betalen want het viel niet onder de garantie,terwijl hij net 2maanden oud was.ik was zeer boos het kostt eplaatje was bijna 200 euro ,ik heb dat niet geaccepteerd en wil mijn telefoon terug maar ik moest eerst 42,00 euro onderzoekkosten betalen anders kreeg ik mijn telefoon niet terug van teleplan  ,tevens heb ik gebeld met de KPN maar de kpn zei het valt niet onder garantie als het glas kapot maar dat was het helemaal niet ik heb mijn telefoon bij een reperateur gebracht koste 49,95 en hij was weer helemaal goed het probleem was dat het glas onderhuids kleine barstejes onderzaten het was niet eens te zien,ik wil beslist nooit meer een telefoon bij de kpn ik heb 4 telefoons bij de kpn gekocht maar nu na deze oplichting nooit meer een telefoon van de kpn door deze reperateur heb ik gelijk een goed adres om een telefoon aan te schaffen, en stukken goedkoper ,ik vind een schande van de kpn terwijl ik een goede klant ben want ik heb voor bijna 200 euro abonnementen per maand het is dat  ik nog niet kan overstappen maar zodra dat kan ben ik weg bij kpn, een slechte service.

Hallo @E.Kuivenhoven ,

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Verder kan het ook telefonisch of per chat: 

KPN is dus gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)Â