Skip to main content

Beste, 

Via deze weg wil ik een officiële klacht indienen m.b.t. het consequent niet nakomen van de afspraken die de medewerkers van KPN mij hebben toegezegd.

Ik ben al maanden aan het tobben met de klachten die mijn iPhone 11 heeft i.c.m. het KPN netwerk. Deze klacht heb ik in de maand september aan het callcenter medegedeeld. Na ongeveer 45 telefoongesprekken verder, ben ik tot de dag van vandaag niet verder. Er is mij door jullie vele malen beloofd, mij op de hoogte te houden rondom de stand van zaken. 
Als men een klein beetje empathie heeft, dan begrijpen jullie wel dat mijn geduld meer dan op is.

Mijn vraag; Ik wil deze week nog van jullie een reactie met daarbij de toezegging dat uiterlijk volgendeweek jullie beloofde afspraken worden nagekomen. Dit betekent de levering van het nieuwe toestel.

groet,

Patrick 

Hallo @Patrick_bel, ik kan me goed voorstellen dat na het lange wachten jouw geduld op is. Het goede nieuws is dat deze week voor jou het toestel opgestuurd zal worden. 


Beste Jeroen,

Wat fijn om te horen dat ik na een lange tijd, eindelijk wat vanuit jullie kant verneem.

Ik zou het enorm op prijs stellen dat jullie mij een exacte leverdatum aan mij geven, er is namelijk al te vaak vanuit jullie klant contactcentrum belooft terug koppeling te geven. Inmiddels ben ik ruim 40 telefoon gesprekken (op nummer 1200) verder, waar ik keer op keer van het kastje naar de muur ben gestuurd. 
Dus graag…… direct een track &  trace code 

Mvg.

patrick 
 

 


Als dat mogelijk was, had ik die je gegeven. Ik moet je wat betreft toch teleurstellen. 


Oké, maar hoe gaan jullie handelen als ik deze week niet de nieuwe telefoon ontvang? Kom ik dan weer ergens achter in de rij te staan?

Groet,

 Patrick 


Als je de telefoon begin volgende week nog niet hebt, dan zullen we navraag doen waar het toestel blijft. 


Moet ik daar dan wederom een melding van maken? Of houden jullie dit in de gaten?

groet Patrick 


We houden dit ook voor jou in de gaten @Patrick_bel, maar iets van je laten horen in dit topic kan geen kwaad.