Skip to main content

Ik ben klant van kpn naar grote ontevredenheid! Vorig jaar heb ik een 2 jarig contract afgesloten maar ik heb totaal geen bereik zowel binnenshuis als daarbuiten. Ik betaal €25 per maand voor niets: heb geen internet en kan bijna nooit bellen of gebeld worden! Vele keren heb ik contact opgenomen met kpn, zowel online als telefonisch, waar ik zelfs  werd afgekapt door desbetreffende medewerker. Uiteindelijk is mijn klacht door de backoffice behandeld, wat er dus op neer komt dat ik niet onder mijn contract uit kom: ik wordt nu dus verplicht om nog een jaar te betalen voor gebakken lucht!! Het is volgens mij heel simpel, ik neem een service af voor €25 euro per maand en krijg daar niets voor, alles wat ik moest doen om uit te zoeken waar het eventueel aan lag heb ik gedaan, zoals een nieuwe simkaart, een ander toestel enzovoort enzovoort!!! Als dan blijkt dat er nog steeds geen bereik is dan mag je toch verwachten dat een contract ontbonden wordt???? Ik betaal echt voor niets!!!! Wat kpn mij kan bieden is €4 korting per maand dus dan betaal ik nog steeds €21 voor niets!! Dit is met stip de meest SLECHTE service die ik ooit heb meegemaakt! Kpn moet zich diep en diep schamen!!!! Dit is niets meer dan pure diefstal en de slechtste klantenservice ooit!!! Ik hoop op een reactie zodat dit nu eindelijk eens opgelost kan worden!!!!!!!!!!!! 

Dat klinkt inderdaad niet als een fijne situatie 😞 goedbedoelde tip; gebruik volgende keer wat minder uitroeptekens. Ik snap dat je teleurgesteld bent hoor maar het werkt een beetje averechts. Hoop dat je snel een reactie van KPN krijgt!


@Evan te Velde Welkom op het forum. Wat vervelend dat je bereik zo slecht is, als ik het goed lees dan ervaar je dit vooral in je eigen woning, klopt dat? Wat je zou kunnen doen op het moment dat je thuis bent is bellen via wifi aan zetten. Dit zorgt er voor dat de kwaliteit van je gesprekken ondersteund wordt door je wifi netwerk. Hierdoor zou de kwaliteit van je gesprekken beter kunnen worden. Uiteraard moet je toestel hier wel geschikt voor zijn, of die van jou geschikt is vind je hier. Zou je in ieder geval je forumprofiel voor mij willen aanvullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken of er nog iets is dat ik voor je kan betekenen. 


Hallo, Ik heb de gegevens aangevuld. En nee, ik ervaar het niet alleen in mijn woning. Eigenlijk bijna overal heb ik geen bereik en dus ook geen internet. Graag word ik verder geholpen. 


@Evan te Velde Ik zie dat er kort na mijn reactie contact is geweest met mijn collega's, het abonnement is opgezegd. Mag ik aannemen dat de situatie daarmee opgelost is? 


@Evan te Velde Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!