Skip to main content

Ik heb een klacht.

Ik heb spotify family opgezegt, ik gebruik het in mn eentje en jullie hebben de voorwaarden aangepast dus leek mij een goed moment om op te zeggen. In de bevestiging staat dat ik nog tot einde deze maand gebruik kan maken van spotify. Ik heb daarnaast ook gewoon betaald voor deze maand. Nu krijg ik bericht van spotify dat ik nu spotify free heb. Ik had het juist van te voren gecheckt ik zit namelijk in het buitenland dus gebruikte veel de offline spotify. Nu zit ik nog steeds mn internet te gebruiken maar nu voor een klacht bij jullie. 

Klacht1: ik heb recht op de spotify die ik betaald heb en dat is nog tot het eind van de maand.

Klacht2: dit kost mij mn internetbundel!

Hoi @ErwinBB, welkom hier. 

Spotify is dus eerder uitgezet dan zou moeten. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je daar van baalt. Ik kan dit ben ik bang niet herstellen, maar zonder gegevens kan ik hier nog niet al te veel over zeggen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hallo @Bart_Z 

Ik heb mijn gegevens zo ver mogelijk aangevuld. Als jij me niet kan helpen is er dan nog een andere weg? Alvast bedankt 

Groetjes,

Erwin


Helaas kan ik hier inderdaad niks aan doen.  Ik wil wel een maand spotify vergoeden. Lijkt jou dit een goed idee?


Ja graag.


We hebben de kosten zojuist vergoedt. Waarschijnlijk ontvang je het bedrag al op de eerst volgende factuur, anders de factuur daarna. :blush: