Skip to main content

Geachte KPN ik heb in Januari contact gehad met jullie, ik ben benaderd via de telefoon door de klantenservice en die vroegen mij of ik wilde verlengen en daarbij een iPhone X kon bestellen zodat mijn abonnement goedkoper zou uitkomen.’ik ben hiermee akkoord gegaan en omdat het de eerste keer is in mijn leven dat ik een telefoon bestel bij een abonnement heb ik na het bestellen van de telefoon heb ik netjes afgewacht.

Ik heb niks gehoord of ontvangen wat betreft de telefoon hiermee bedoel ik: 

  • Verstuur bevestiging
  • Track & trace code 

 

De telefoon moest afgeleverd worden op de (gegevens zullen jullie wel hebben) , dat is mijn oude baan waar ik na een dagen nadat ik de telefoon heb besteld ontslag heb genomen.

Ik heb mijn ex-collega’s geïnformeerd over de bestelling van de telefoon en dat zij mij ap de hoogte zullen houden zodra de telefoon binnenkomt en mij dan ook bevestigen dat de telefoon binnen is.

Na een tijdje (eind februari) heb ik een klacht ingediend dat ik de telefoon nooit heb ontvangen, maar ik heb wel de factuur betaald omdat ik een aanmaning kreeg. Na deze factuur te hebben betaald is alles bergafwaarts gegaan en zijn de nakomende klachten die ik heb ingediend dient niet behandeld maar wel afgesloten.

Ik heb in de eerste  klacht al aangegeven dat ik bereid ben aangifte te willen doen aangezien de telefoon nooit is ontvangen noch bevestigd , ik heb aangegeven dat de telefoon geblokkeerd mag worden en ik de telefoon echt niet ontvangen heb maar wel het bedrag van 660,07 euro heb betaald.

Na dat er tegen mij werd gezegd dat ik word gebeld wat betreft mijn klacht heb ik gewacht en gewacht, er werd elke keer tegen mij gezegd dat ze contact hebben geprobeerd op te nemen maar dat ze mij niet te pakken kregen, wat erg onlogisch is aangezien ik dit een belangrijke case vind en zeer zeker mijn telefoon in de gaten zou houden als ik weet gebeld te worden door jullie.

Ik ben inmiddels 4 klachten verder en meer dan 6 maanden en ik heb nog steeds geen telefoon noch antwoord.

Ik heb vandaag (4e klacht) op 28-08-2020 weer contact gehad via de chat waarin ik heb begrepen dat ik PostNL moet contacteren en wat betreft het pakketje dat er een onderzoek gestart moet worden, alleen dat kan niet meer omdat het binnen een maand moet.

 

Dat ging ook stug aangezien ik na mijn klacht lang heb moeten wachten op reactie, en ik elke keer als ik mijn verhaal deed gezegd werd dat ik “word teruggebeld”

 

Ik & mijn familie zijn al erg lang klant bij jullie en we zijn zeer tevreden alleen ik vind het jammer hoe het nu gegaan is en dat ik 4 klachten moet hebben gemaakt en nog steeds niet geholpen ben zoals ik had verwacht.

 

Om alles even op een rijtje te zetten..

  • Telefoon besteld
  • Geen verstuurbevestiging of Track & Trace ontvangen
  • Telefoon betaald na aanmaning en mail dat me abbonement zou geblokkeerd worden
  • KPN Kon niet bevestigen waar de telefoon is of überhaupt of die opgestuurd is, na  4 klachten gehoord dat die wel opgestuurd was wat dus informatie is die nu te laat is ontvangen en ik er niks meer mee kan bij PostNL
  • Ik als klant heb aangeboden aangifte te doen voor diefstal/vermissing van de telefoon en dat de IMEI/Serienummer geblokkeerd mocht worden.
  • 4 klachten verder
  • 3 vorige klachten zijn allemaal gesloten zonder contact
  • PostNL zegt niks meer voor mij persoonlijk te kunnen betekenen maar dat jullie (KPN) wel een klacht kunnen proberen in te dienen.

 

 

Ik hoop dat jullie mij dit keer wel kunnen helpen en hier serieus werk van kunnen maken.

In afwachting van uw antwoord

 

MVG, 

Goedenavond @J el, welkom op het forum!
Je had dit topic dubbel geplaatst dus het andere topic heb ik verwijderd.
Gezien we inmiddels 9 maanden verder zijn durf ik je niets te beloven maar ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Goedenavond @J el, welkom op het forum!
Je had dit topic dubbel geplaatst dus het andere topic heb ik verwijderd.
Gezien we inmiddels 9 maanden verder zijn durf ik je niets te beloven maar ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Done, het kan toch niet zo zijn dat ik opeens 660 euro kwijt ben? Ik heb de telefoon niet, nooit gehad, nooit een verstuurbevestiging/Track & Trace/KPN mail gehad uberhaupt over de telefoon.. dit is toch super krom! Het is 9 maanden later maar de eerste klacht is al eind februari ingegaan…

heb ook aangegeven dat ik aangifte wil doen bij de politie voor de telefoon.

het gaat niet om een klein bedrag


Bedankt voor je gegevens @J el, ik vrees dat ik niet echt meer een oplossing heb. Er zijn twee klachten geweest, eentje in mei en eentje in augustus. Die van mei kan ik niet meer inzien maar de conclusie van de laatste was dat we helaas niets meer kunnen omdat het te lang geleden is. Ik lees daar dat ze je niet hebben kunnen bereiken, de klacht is dan ook gesloten. Mijn collega's schrijven dat je hiervoor misschien nog bij PostNL terecht kunt maar ik begrijp van jou dat zij ook niets meer kunnen betekenen hierin.
Helaas heb ik geen oplossing voor je om dit geld of je toestel terug te krijgen.

Ik zie overigens wel dat je contact e-mailadres een ander mailadres is dan het adres van je forumaccount.
Naar dát adres zijn destijds ook alle bevestigingen gestuurd. Als je dat mailadres niet gebruikt kan het kloppen dat je de bevestigingen niet gehad hebt.
Dit mailadres kun je terugvinden en wijzigen in je MijnKPN.

 


Mag ik alle gegevens van het toestel per mail, ik wil namelijk aangifte doen.


Ik heb je een kopie van het contract gestuurd, hierop kun je alle informatie terug vinden van de bestelling en het toestel.


*********is mijn e-mail adres

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb je het contract toegestuurd op het hotmailadres waar je je forumprofiel aan hebt gekoppeld. Dit is ook je contact emailadres namelijk!


Ik heb je het contract toegestuurd op het hotmailadres waar je je forumprofiel aan hebt gekoppeld. Dit is ook je contact emailadres namelijk!

Dit email adres is allang verwijderd. Ik heb een nieuw email adres


ik stuur je een privébericht @J el 


Geachte KPN

laten we beginnen met een feit; 

De wet bepaalt dat als je iets bestelt bij een winkel, deze verantwoordelijk is voor de bezorging tot en met jouw drempel (art. 7:11 BW). Ongeacht wat er in de voorwaarden staat en ongeacht welke vervoerder de winkel inschakel, de winkel is aansprakelijk als het pakket niet ongeschonden over jouw drempel gaat.

 

ik heb in Januari contact gehad met jullie, ik ben benaderd via de telefoon door de klantenservice en die vroegen mij of ik wilde verlengen en daarbij een iPhone X kon bestellen zodat mijn abonnement goedkoper zou uitkomen.’ik ben hiermee akkoord gegaan en omdat het de eerste keer is in mijn leven dat ik een telefoon bestel bij een abonnement heb ik na het bestellen van de telefoon heb ik netjes afgewacht.

Ik heb niks gehoord of ontvangen wat betreft de telefoon hiermee bedoel ik: 

  • Verstuur bevestiging
  • Track & trace code 

 

De telefoon moest afgeleverd worden op de (gegevens zullen jullie wel hebben) , dat is mijn oude baan waar ik na een dagen nadat ik de telefoon heb besteld ontslag heb genomen.

Ik heb mijn ex-collega’s geïnformeerd over de bestelling van de telefoon en dat zij mij ap de hoogte zullen houden zodra de telefoon binnenkomt en mij dan ook bevestigen dat de telefoon binnen is.

Na een tijdje (eind februari) heb ik een klacht ingediend dat ik de telefoon nooit heb ontvangen, maar ik heb wel de factuur betaald omdat ik een aanmaning kreeg. Na deze factuur te hebben betaald is alles bergafwaarts gegaan en zijn de nakomende klachten die ik heb ingediend dient niet behandeld maar wel afgesloten.

Ik heb in de eerste  klacht al aangegeven dat ik bereid ben aangifte te willen doen aangezien de telefoon nooit is ontvangen noch bevestigd , ik heb aangegeven dat de telefoon geblokkeerd mag worden en ik de telefoon echt niet ontvangen heb maar wel het bedrag van 660,07 euro heb betaald.

Na dat er tegen mij werd gezegd dat ik word gebeld wat betreft mijn klacht heb ik gewacht en gewacht, er werd elke keer tegen mij gezegd dat ze contact hebben geprobeerd op te nemen maar dat ze mij niet te pakken kregen, wat erg onlogisch is aangezien ik dit een belangrijke case vind en zeer zeker mijn telefoon in de gaten zou houden als ik weet gebeld te worden door jullie.

Ik ben inmiddels 4 klachten verder en meer dan 6 maanden en ik heb nog steeds geen telefoon noch antwoord.

Ik heb vandaag (4e klacht) op 28-08-2020 weer contact gehad via de chat waarin ik heb begrepen dat ik PostNL moet contacteren en wat betreft het pakketje dat er een onderzoek gestart moet worden, alleen dat kan niet meer omdat het binnen een maand moet.

 

Dat ging ook stug aangezien ik na mijn klacht lang heb moeten wachten op reactie, en ik elke keer als ik mijn verhaal deed gezegd werd dat ik “word teruggebeld”

 

Ik & mijn familie zijn al erg lang klant bij jullie en we zijn zeer tevreden alleen ik vind het jammer hoe het nu gegaan is en dat ik 4 klachten moet hebben gemaakt en nog steeds niet geholpen ben zoals ik had verwacht.

 

Om alles even op een rijtje te zetten..

  • Telefoon besteld
  • Geen verstuurbevestiging of Track & Trace ontvangen
  • Telefoon betaald na aanmaning en mail dat me abbonement zou geblokkeerd worden
  • KPN Kon niet bevestigen waar de telefoon is of überhaupt of die opgestuurd is, na  4 klachten gehoord dat die wel opgestuurd was wat dus informatie is die nu te laat is ontvangen en ik er niks meer mee kan bij PostNL
  • Ik als klant heb aangeboden aangifte te doen voor diefstal/vermissing van de telefoon en dat de IMEI/Serienummer geblokkeerd mocht worden.
  • 4 klachten verder
  • 3 vorige klachten zijn allemaal gesloten zonder contact
  • PostNL zegt niks meer voor mij persoonlijk te kunnen betekenen maar dat jullie (KPN) wel een klacht kunnen proberen in te dienen.

 

Toevoeging: ik heb bij bestelling van de iPhone X gekozen voor pinnen bij levering dus met andere woorden dat ik pas betaal als de telefoon aankomt er voor getekend is en ik daarna het bedrag pin nog als na de levering niet te hebben ontvangen krijg ik een aanmaning na anderhalf week
 

 

Ik hoop dat jullie mij dit keer wel kunnen helpen en hier serieus werk van kunnen maken.

In afwachting van uw antwoord

 

MVG, 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Misschien hier weer reageren?

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/klacht-telefoon-die-ik-wel-betaald-heb-maar-niet-ontvangen-508344

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @J el 

Dit kun je ook nog doen. O ja, pas je hier voor op.
Ik wens je Succes.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemiddag @J el, ik vind het oprecht echt heel naar voor je dat dit zich voorgedaan heeft.
Helaas heb ik nog steeds geen ander antwoord voor je dan bovenstaand. Mijn collega's van de klachtenafdeling kunnen hierin niets meer voor je betekenen.


Dan wil ik hier tegen een rechtzaak beginnen. En mijn advocaat inschakelen. Na juridisch advies ingewonnen te hebben heb ik begrepen dat KPN hoe dan ook verantwoordelijk is dat de levering aankomt bij de klant. En dat jullie de klant niet laten tekenen voor ontvangst van een telefoon? 
Dat jullie een factuur sturen terwijl Telefonisch besproken is dat ik hem aan de deur zou pinnen?

dus dat is dan toch genoeg bewijs? Hoe kan ik de telefoon hebben ontvangen als ik had gekozen voor pinnen aan deur maar wel een factuur ontvang & aanmanjng die ik moet betalen jullie wij mij geen compensatie bieden of helemaal niks.

Dit is geen service.

 

 


3 maanden later geen Antwoord ???