Skip to main content

Beste kpn, ik heb sinds juli de klachten. Echter de afdeling die moest ik van jullie bellen. Was me ticket weg omdat er een andere klacht na is gekomen. Moest opnieuw contact opnemen met de klantenservice. Hier wordt een ticket aangemaakt en weer bellen met de afdeling. Nu twee weken later elke dag bellen (wat echt een opgave is) krijg ik elke keer hetzelfde antwoord. We bellen u meteen terug, tot heden nooit gebeld. Ik voldoe aan alles ging puur om de voorwaarden. Ik wordt er. Nu wel lichtelijk gestoord van…. Probleem is dat bellen op mijn mobiel (de bewuste iPhone 11) nogal lastig is ik ben niet te horen cq verstaan. Dus op bepaalde tijden thuis om telefoon van me kind. Dit werkt dus niet als de storing bellen en 4g is om zo je klant te helpen. Ondertussen dus radeloos wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Kansloos, welkom. Laat ik voorop stellen dat je niemand, ook jezelf niet, een plezier doet met elke dag te bellen. Als er aangegeven wordt dat je teruggebeld wordt, dan kan je dat gewoon afwachten. Op het moment dat er een ticket is aangemaakt, dan zet onze technische dienst jouw nummer vanzelf door naar de juiste partij. Je wordt in de regel binnen 3 weken gebeld. Als die drie weken nog niet voorbij zijn, wacht het dan even af. Als die al wel voorbij zijn, vul dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 


Ingevuld en wacht al meer dan een maand op terugbellen. Je snapt mijn vraag niet, ik hoor graag 


Excuses voor de late reactie, ik heb je topic gemist! Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad en dat er een toestel jouw kant op komt.