Skip to main content

Beste,

 

De afgelopen twee weken heb ik geprobeerd een mobiele abonnement af te sluiten bij KPN. Dit blijkt er lastig te zijn omdat ik mijn huidige nummer wil behouden. KPN heeft toe dat er fouten worden gemaakt maar er is niemand die het echt oplost. Zaken worden niet vastgelegd en allerlei mensen hebben totaal tegenstrijdige adviezen. Daarnaast komen ze hun beloftes over terugbellen of uit te voeren acties niet na. Ik raak hier erg gefrustreerd van en het resultaat is nu dat ik zonder mobiel abonnement zit. De oplossing die wordt geboden is dat ik terug wordt gebeld, alleen heb ik geen telefoon abonnement dus hoe dat werkt weet ik niet.

 

Kan iemand helpen?

 

Groet, Merijn

Hallo @Merstra, welkom op het KPN forum. Leuk dat je gekozen hebt voor KPN! :green_heart:  Alleen wel jammer dat het bestellen van een nieuw abonnement niet helemaal van harte gaat, waardoor je nu zonder zit. Dat lijkt me niet wenselijk. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Ik heb daarvoor wel wat informatie van je nodig. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?