Skip to main content

Een opmerkelijke situatie: Ik heb een klant die mijn oproep niet aan kan nemen als ik hem bel. Zodra hij mijn oproep aan wil nemen word ik weggedrukt. Wel kan hij inkomende oproepen van anderen aannemen (is al uitgeprobeerd). Hij heeft dit probleem dus alleen bij mijn nummer.

Zelf kan ik verder iedereen bellen zonder bovenstaand probleem. We hebben beide KPN als provider. Nu kan de klant mij wel zonder problemen terug bellen. Het probleem is er dus alleen als ik hem bel. Ligt het probleem bij mijn nummer of bij die van hem?

Een kleine aanvulling: Toen mijn abonnement nog bij T-Mobile liep had ik bovenstaand probleem nog niet. Het lijkt mij dus een storing bij KPN zelf.


Beste @P76, welkom! Wat een gek probleem 😞. Als jij je nummer niet meestuurt, dus in de instellingen aangeeft dat jij als ‘onbekend’ wilt bellen, kan de klant dan wel opnemen? Heeft hij jou niet toevallig geblokkeerd of op de zwarte lijst gezet? Ik heb op mijn Huawei de mogelijkheid om nummers te blokkeren. Als die mij bellen, krijg ik een bericht dat diegene dat geprobeerd heeft, maar er dus niet doorgekomen is. 


Als die mij bellen, krijg ik een bericht dat diegene dat geprobeerd heeft, maar er dus niet doorgekomen is. 

Zijn telefoon gaat gewoon over als ik bel, en mijn naam verschijnt in zijn scherm. Zodra hij op neemt word ik gelijk weggedrukt. Als iemand anders hem belt kan hij wel gewoon opnemen.

Ik ga het aankomende week wel eens proberen om hem anoniem te bellen.


Is het je inmiddels gelukt, @P76?