Skip to main content

Ik heb een onverklaarbare fout in het oversluit contract voor een mobiel. Hoe krijg ik in vredesnaam telefonisch contact met de klantenservice van KPN. Op de site loop ik hopeloos vast.

 

Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg  je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Bedankt Joep. Het is gelukt.

 


Ik wil heel graag aan KPN melden dat ik buiten bijna nooit  - of heel traag - verbinding met internet heb.
Ik was Telfort klant - toen had ik dat probleem NOOIT en nu bijna ALTIJD,

Maar hoe - hoe - hoe kun je gewoon simpel met KPN contact krijgen??
 

Wat een vreselijke zoektocht….


Hallo @Contact KPN

Het antwoord op jouw vraag staat hierboven al, maar ik vertel het graag nog een keer :blush: .

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer).

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

 

 


Dank je wel Ruud,

Maar ik zou het echt SUPER klantvriendelijk vinden als KPN er voor zou zorgen dat je dit direct op de website kunt vinden, zonder eindeloze zoektocht en dan via een klantenforum.

Waarom niet gewoon een klantenservice mailadres? 

Dus fijn dat jij een tevreden klant bent! Maar ik wordt liever niet eerst 30 keer van het kastje naar de muur gestuurd via allerlei buttons.

 

Ik zal wel met die computer gaan bellen, dat werkt ook altijd goed op mijn humeur…. :) 


Kpn beetje jammer weer dat me telefoon gesprek beëindigen is terwijl iemand me eindelijk helpt :rolling_eyes:

M.v.g Mulder