Skip to main content

We belde over het aansluiten en van een iPhone  van T-Mobile naar een KPN. Na vele 19 minuten contact, een minuut later werd de verbinding verbroken.

Daarna 23 minuten in de wachtrij, weer verbinding, alles uitgelegd en in de wacht gezet om het een en ander uit te zoeken, 4 minuten later werd de verbinding weer verbroken.

Hoe is dit mogelijk en waarom worden we niet netjes teruggebeld door de KPN. Enorme wachttijden en niet netjes behandeld worden, te erg dit. Als het abonnement is afgelopen zijn we weer weg, helaas voor 1 jaar aangegaan.

M.M.

Hoi @port forwaring, welkom op ons forum!
Dat is niet handig en natuurlijk ook niet de bedoeling!

Heb je het uiteindelijk nog kunnen regelen met mijn collega's?
Het kan hier iets langer duren voor je reactie hebt maar anders denken we hier graag even met je mee!


Beste Moderator,

Ja later heb ik weer teruggebeld en na 20 minuten eindelijk contact. ik moest telkens in de wacht en uiteindelijk niet opgelost. hij verwees me naar een KPN winkel in de buurt. Daar hebben we 3 kwartier gestaan staan voordaat we geholpen werden. In plaats van een digitale kaart een fysieke kaart gehad wat volgens de verkoopster handiger is. Deze handelingen duurde 4 minuten.

Wij zijn dus zeer teleurgesteld hoe het werkt met overstappen naar KPN, zowel met nu mobiel als in maart als provider.

Wij overwegen in februari weer weg te gaan als het contact is afgelopen. Deze hebben we aangeschaft vanwege de F1, die enorm veel streaming problemen kent. Daar gaan we ook weg en hebben een ander gevonden.