Skip to main content

Ik sta op Salt lake city airport wie weet hoe ik de klantenservice van KPN kan bereiken ?

Welk telefoonnummer is in 2021 actueel?

Gr Christine

 

Ik krijg een computer geen medewerker 

 


Hi @christinehelene, heb je gebeld met +316 1200 1200? Dit is een actueel nummer :slight_smile:

Niet al onze afdelingen zijn geopend in de avond/nacht, je krijgt eerst een menu waar je aan kunt geven waarom je belt en afhankelijk daarvan word je wel of niet doorverbonden met een medewerker. Als je onze hulp nog kunt gebruiken, mag je je vraag ook wel hier stellen hoor, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!


Goedendag, ik zit in het buitenland en sms, internet en bellen werkt sinds twee dagen niet. Daarvoor had ik nergens last van (ook in het buitenland). Ik kan het nummer hierboven niet bellen (werkt niet). Kan een medewerker mijn abonnement resetten? Gr. Lonneke

 

 


Goedendag, ik zit in het buitenland en sms, internet en bellen werkt sinds twee dagen niet. Daarvoor had ik nergens last van (ook in het buitenland). Ik kan het nummer hierboven niet bellen (werkt niet). Kan een medewerker mijn abonnement resetten? Gr. Lonneke

 

 

Hallo @Lonneke1986 , je zou binnen je toestel bij de rubriek resetten de wifi, bluetooth en mobiel kunnen resetten, daarna je toestel herstarten en dan moet het meestal wel weel lukken.

Succes.


Top dit werkt. Bedankt 😀


**Verwijderd**