Skip to main content

Sinds 15:45 hang ik met de klantenservice aan de lijn telkens wordt je doorverbonden en na je verhaal weer doorverbonden en dan wordt de verbinding weer verbroken en dan weer moet je vooraan beginnen nu 20:09. Gisteren goed geholpen door een mevrouw die een van mijn 5 contracten wilde crediteren zodat een nieuw contract met telefoon kon worden genomen bij een andere provider. Nu aankoop gedaan bij mobiel.nl met nieuw contract bij toch kpn. Nu wil ik nummerbehoud en niemand binnen klantenservice is bereid mij te helpen. Behalve die mevrouw van gisteren maar die krijg je natuurlijk niet aan de lijn. Wat een drama bij die klantenservice is daar niemand die iets positiefs voor een klant kan doen?

Hallo @Veneri ,

Probeer het morgen nog eens vanaf 8.00. Het is nu avond en dan zijn ze voor dit soort zaken niet open. 

(Openingstijden hiervoor doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. Alleen voor storingen 24/7 open.) 


Waarom, wordt je de hele tijd doorverbonden en sta je telkens in de wacht is er dan niemand die je kan helpen of durft een beslissing in het voordeel van de klant te nemen. 


Hoi @Veneri, heb je inmiddels meer duidelijkheid hierover? Ik begrijp uit je verhaal dat je eigenlijk nummerbehoud wilt van je oude KPN abonnement naar je nieuwe KPN abonnement. Dit is helaas niet mogelijk.Â