Skip to main content

Ik twijfel even of dit wel het juiste subforum is, zo niet dan hoor ik het nog wel.

Graag zou ik van de forumleden willen horen hoe jullie over het onderstaande denken….

Ik gebruik op de camping in Sint-Maartensdijk een mobile Onbeperkt Internet abonnement en daar ben ik globaal gezien best tevreden mee maar circa één week geleden viel de Internetverbinding plotseling nagenoeg en soms helemaal weg.

Omdat ook de volgende er nauwelijks of geen verbinding beschikbaar was belde ik de KPN klantenservice waar ik mijn klacht omschreef.

De mij te woord staande medewerker van de klantenservice zette mij regelmatig in de wacht om verschillende (deskundige) personen te raadplegen.

Uiteindelijk kon de medewerker mij niet verder helpen, er waren immers geen storingen bekend en er werd een ticket aangemaakt met de mededeling dat ik tussen 48 en 72 uur hierover door een technische medewerker gebeld zou worden.

Nu vond ik de genoemde 48 - 72 uur wel best lang want in het ongunstigste geval zou ik dus 4 dagen zonder Internet komen te zitten, maar ja, ik had immers geen andere keuze.

Gelukkig bleek dat ik rond de middag van de volgende dag weer over de volledige capaciteit Internet kon beschikken.
Ik vond het verder prima zo totdat ik vandaag (circa 5 dagen na de melding bij KPN) door een technische medewerker van KPN werd gebeld met de vraag of het Internet weer functioneerde, dus niet echt vlot.

De medewerker wist mij te vertellen dat de storing werd veroorzaakt door geplande werkzaamheden aan de zendmast in Wemeldinge, dat is de zendmast waar ik vanuit de camping mee verbind.

 

Nu vind ik een terugkoppeling na 5 dagen sowieso erg lang maar wat mij nu irriteert is het feit dat op het moment dat ik de storing meldde het bij KPN wist dat er op dat moment antennes aan de betreffende zendmast in Wemeldinge werden vervangen maar de medewerker van de klantenservice plus de geraadpleegde personen hiervan schijnbaar niet op de hoogte waren.

Als men mij op dit moment had verteld dat het vervangen van de antennes het probleem was en circa 1 dag duurden dan had ik dat wel begrepen.

Maar dat men mij bij de klantenservice gewon in de kou laat staan vind ik wat minder.

Zou de klantenservice hiervan niet gewoon op de hoogte van moeten zijn of zie ik dat verkeerd?

Graag input hoe jullie hierover denken….

Hi @srna513006,

Ik begrijp heel goed dat je er een beetje raar van op keek dat je na 5 dagen nog iets van de technische dienst hoorde, en al helemaal dat de terugkoppeling iets was wat op dat moment bekend had moeten zijn :slight_frown:

Storingen én het meeste onderhoud, zijn zichtbaar voor de ‘gewone’ klantenservice, dat de medewerker die je gesproken hebt en de geraadpleegde andere collega's dit onderhoud niet zichtbaar hebben gehad, zal in hebben gehouden dat dit ook daadwerkelijk nergens terug te vinden was om wat voor reden dan ook.

Als er problemen zijn met de verbinding en er lijkt geen storing of onderhoud gaande te zijn, wordt er een melding aangemaakt voor de technische dienst, waar ze meer systemen tot de beschikking hebben en er dieper in kunnen duiken. De collega's daar zullen het onderhoud wel inzichtelijk hebben gehad maar het is erg jammer dat ze pas na 5 dagen aan jouw melding toe zijn gekomen. Beetje mosterd na de maaltijd op deze manier, excuus voor de ontstane situatie!