Skip to main content

Ik zou mijn nieuwe toestel gisteren tussen 9 en 13.15 ontvangen. Om 0.00 uur blijkt KPN mij een mail te hebben gestuurd waarin opeens stond dat de koerier er tussen 8 en 10 uur zou zijn. Omdat ik s nachts slaap heb ik dat bericht niet gelezen en was ik dus niet thuis toen om 8 uur de koerier voor de deur stond. Hierover gebeld met KPN. Na 45 min in de wacht te hebben gehangen, werd de verbinding verbroken. Na weer 30 min iemand aan de lijn die deed alsof dat een fout van de koerier was. Ze maakte een nieuwe afspraak met mij voor vandaag en zou erbij zetten dat de koerier echt niet eerder dan 9 uur moest komen. Wat blijkt, weer vannacht om 0:00 een mail dat hij tussen 8 en 10 komt! Koerier belde mij al om 7.30 om te zeggen dat hij er over een half uur is. Hij zegt dat hij dit gewoon zo heeft afgesproken met KPN. Dit is toch een vreemde gang van zaken? Ik wil graag uitleg van iemand van KPN

Wat vervelend dat de levering van jouw nieuwe toestel niet helemaal zoals gepland is gegaan, @CharlotteM. De levering van een nieuw toestel doen wij niet zelf, maar dat laten wij door een bezorgingsdienst doen. Bij een verlenging gaat dit doorgaans via PostNL, maar bij een nieuw abonnement gaat dat via de koeriersdienst. Het maken van een afspraak voor de levering van jouw toestel gaat dan ook niet via ons, maar via de planning van de koeriersdienst. Het is natuurlijk wel vreemd dat wanneer jij doorgeeft dat de koerier niet voor 9 uur moet komen, deze toch weer om 8 uur voor de deur staat. Heb je jouw toestel inmiddels wel in goede orde mogen ontvangen? Kan ik toch nog iets voor je betekenen, laat het dan gerust weten.


Beste Denise, 

het maken van de afspraak ging beide keren wel degelijk via de KPN. Ik snap dat jullie een koerier inschakelen, echter KPN is dan natuurlijk verantwoordelijk voor het nakomen van de door haar gemaakte afspraken, zowel met mij als met de koerier. 
graag uw reactie. 


Voor zover bij mij bekend is, gaat het maken van een afspraak voor levering van een nieuw toestel via de koeriersdienst en niet via KPN. Ik kan daarom op dit moment dan ook niet meer dan je mijn excuses aanbieden.


Heel vreemd vind ik dit. Ik heb de afspraken nota bene telefonisch met een KPN medewerker gemaakt.Â