Skip to main content

Hoi,

ik heb mijn abonnement verlengd en gekozen voor de iPhone 12. Bij het bestellen dacht ik te lezen dat ik er airpods , een adapter en draadloze oplader bij kreeg maar nadat ik heb besteld heb ik hier niks meer van gelezen, of heb ik het mis gehad?

 

Groet Jacob

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Hallo @Jacob777 ,

Die actie is van een paar maanden terug. Er valt nu niets meer te regelen. 

 

Hier zie je wat je hoe aan kon vragen: 

 

  • iPhone 12 of iPhone 12 Pro. Toestel aangeschaft in periode 16 oktober t/m 8 november. Aanvragen was mogelijk t/m 10 januari . Formulier.
  • iPhone 12 mini of iPhone 12 Pro Max. Toestel aangeschaft in periode 6 november t/m 22 november. Aanvragen was mogelijk t/m 10 januari. Formulier.
  • Black Friday AirPods actie op alle iPhone 12 en SE varianten. Toestel aangeschaft in periode 23 november t/m 30 november. Aanvragen was mogelijk t/m 10 januari (verlengd). Formulier.

De aanvraagtermijn was later nog verlengd tot 31 januari 2021. 


@Noordzee ik heb gisteren mijn abonnement verlengd dankzij deze actie maar ook niets ontvangen. Bij de winkel geweest en met de klantenservice gebeld maar nu spelen zij het op dat dit enkel bij zakelijke klanten is terwijl ik particulier besteld heb. Vind het veruit belachelijk!


Ok @Meliens10 ,

Voor zakelijke klanten is er momenteel deze actie : 

https://www.kpn.com/zakelijk.htm#/

https://shop.kpn.com/zakelijk/mobiel/apple/iphone-12-pro-5g/graphite-128gb/?icid=zm-hp-topbanner
 

Maar dat is inderdaad alleen voor zakelijke klanten. Voor de particuliere klanten is de actie al een tijd terug afgelopen.

(Je bent nu op het forum voor particuliere klanten van KPN.)


@Noordzee dat is dus helaas het probleem.

ik heb particulier verlengd via “mijn kpn”, daar heb ik dit “persoonlijke” aanbod gekregen, zoals vermeld stond op de website…

helaas lijkt het er op dat ik de bestelling nu dien te annuleren dankzij verkeerde/misleidende informatie.


Ha @Meliens10 en @Jacob777, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Deze actie is alleen voor klanten met een KvK registratie bij KPN. Is dat bij jullie niet het geval? Jullie zijn echt particuliere klanten? Dan zouden jullie dit aanbod niet moeten zien. Jullie kunnen er helaas geen gebruik van maken.:disappointed_relieved:


Hey @Marcia_  en zou ik dat nog kunnen veranderen ben namelijk zzper en heb dus een kvk.


Goeie vraag! Ik zou daarvoor echt even bellen met 0800-0402 morgen. We kunnen dit op het forum sowieso niet regelen, maar telefonisch is vast e.e.a. wel mogelijk!