Skip to main content

De vraag is al een tijdje niet gesteld dus ik gooi hem er maar weer eens in….

Komt Turkije op korte termijn in de inclusieve buitenland bel bundel? Anders ga ik namelijk op korte termijn over naar Vodafone met mijn huidige KPN nummer (en mogelijk internet) en 4 potentiele nieuwe nummers van mijn familieleden. Als Vodafone het kan kunnen jullie dat toch ook als grote speler?

Zou jammer zijn want ik ben erg tevreden over KPN maar het kostenplaatje en vooral de onhandigheid...

Hallo @Lenah ,

Ga daar maar niet vanuit. Het is een EU bundel en Turkije is (nog) geen onderdeel van de EU.

 


Ha @Lenah, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Wel kan je een bundel van 2 GB aanvragen voor 19,99 euro voor bepaalde voordeellanden (waaronder Turkije). Sms hiervoor VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266.


@Lenah

Vodafone heeft het wel! Maar om de simpele reden dat zij ook dáár, in Turkije, actief zijn.

KPN, T-mobile en andere provider kunnen dat niet doen, omdat Turkije a geen lid van de EU is én die providers daar niet actief zijn.

Turkije ligt niet eens in Europa,  maar in het Midden Oosten.

 


Het staat KPN natuurlijk vrij een samenwerkingsverband aan te gaan met een Turkse provider. 🤔


Ha @Lenah, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Wel kan je een bundel van 2 GB aanvragen voor 19,99 euro voor bepaalde voordeellanden (waaronder Turkije). Sms hiervoor VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266.

Dat is geen optie voor elke keer dat we met 4 personen naar turkije gaan. Dan gaan we dus naar Vodafone.


@Lenah

Vodafone heeft het wel! Maar om de simpele reden dat zij ook dáár, in Turkije, actief zijn.

KPN, T-mobile en andere provider kunnen dat niet doen, omdat Turkije a geen lid van de EU is én die providers daar niet actief zijn.

Turkije ligt niet eens in Europa,  maar in het Midden Oosten.

 

Peter Turkije ligt wel degelijk voor 3% in Europa. Maar Inderdaad dan wordt het vodafone


Dat klopt. Maar het wordt tot het Midden Oosten gerekend. Ook door henzelf. Zie Google. 

Nederlanders met Turkse banden adviseer ik altijd Vodafone. Want ook bellen van Nederland naar een Turks nummer valt bij hen binnen de bundel. 

@Lenah .