Skip to main content

Goedemiddag, ik heb het aankoopbewijs van mijn mobiele telefoon nodig tbv reparatie. Kan ik deze per mail ontvangen?

 

gr Joost Kik

 Hi @Joostkik! Welkom op het KPN Forum!

Het contract, aankoopbon en een retourformulier kun je zelf downloaden via jouw persoonlijke bestelomgeving :point_left_tone4: inloggen met jouw ordernummer en postcode en we sturen het contract met aankoopbon inderdaad ook per e-mail naar je toe.

Laat je weten of downloaden van de aankoopbon gelukt is en of je hiermee verder komt?

Zo niet, vul jij dan de relevante klantgegevens in, in jouw Forum profiel? Denk aan jouw volledige naam en geboortedatum, ordernummer en/of klantnummer, postcode en huisnummer en het type toestel.
Als je hier een seintje geeft, als je dat gedaan hebt dan kijk ik graag met je mee!


Beste Shyrin, het probleem is dat ik geen documenten van de aankoop telefoon heb. Zodoende heb ik ook geen ordernummer en kan ik dus niets downloaden.

 

Ik heb zojuist alle relevante gegevens in mijn Forum profiel ingevuld. Ik hoor graag wat je voor me kunt betekenen?

 

alvast bedankt

Mvg Joost Kik

 


Helder en hartelijk dank voor de benodigde gegevens!

Ik heb een kopie van het gewenste contract + aankoopbon van het toestel kunnen opvragen en per e-mail naar je toegezonden. Heb je deze ontvangen?


Ik heb alles in goede orde ontvangen, top! Bedankt voor de hulp 👍🏼


Top! Heel graag gedaan! 😊