Skip to main content

Goedemorgen.

Alles goed met jullie?

Kunnen ik graag mij mobiel Contract bij jullie kregen. Dat is puur voor de Hypotheek.

Wat is moet ik doen?

Groetjes

Dhr Erasmus

Hallo @Polly123 ,

Voor een verzoek voor het opvragen van een kopie van documenten uit jouw dossier kun je (alleen) een brief sturen naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen


In dit verzoek dien je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
    • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek, du welke contracten en welke facturen. 
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
    • LET OP: Voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

 


Goedemorgen @Polly123! Het gaat zeker goed! :blush: Met jou ook?

De opvraagbaarheid van een contract hangt af van waar en wanneer je het contract afgesloten hebt  (we hebben bijvoorbeeld geen kopie contracten van abonnementen die afgesloten zijn via tussenpersonen). Je kunt dit het beste (en snelste) checken, samen met onze klantenservice: 

  • Telefonisch via 0800 0402
    Voor vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij te bereiken op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
    Voor technische problemen en storingen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, 06 nummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weten wij dat we voor je aan de slag kunnen.

Als het contract niet meer op te vragen is door onze klantenservice (en het valt nog binnen de termijn van de bewaarplicht) of je wenst een kopie van je klantdossier, dan kun je een schriftelijk verzoeken indienen, zoals @Noordzee :point_up_2_tone4: uitgelegd heeft.

Laat je het weten als ik iets voor je kan betekenen?