Skip to main content

Beste,

 

De vraag over het opvragen van een bestaand contract is eerder gesteld, maar ik kan mijn contract niet terugvinden in mijn mailbox. Graag zou ik een uitdraai willen voor mijn administratie. Is het mogelijk het online doorgestuurd te krijgen?

 

Alvast dank voor uw reactie.

 

Groeten,

Sophie


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @Sophie_  en van harte welkom op het KPN Forum. Het is momenteel erg druk, daardoor kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Gaat het om een huidig of oud kopie contract? Een huidig kopie contract kan digitaal opgestuurd worden, gaat het om een oud kopie contract, dan kun je  daar een schriftelijk verzoek kopie dossier voor indienen. 

Indien het om een huidig contract gaat, wil je dan jouw gegevens aanvullen in jouw profiel? Graag jouw postcode + huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Aan de hand van deze gegevens kan ik je een kopie toesturen!


Hi Shyrin,

Bedankt voor je reactie. Het gaat om een lopend contract. Ik heb mijn gegevens bijgewerkt!

Groeten,

Sophie


Top! Ik heb het contract bij deze naar je verzonden: laat je weten of je deze in goede orde ontvangen hebt?


Super, heb m ontvangen!


Fijn dat je dit nog even laat weten, dank je wel! Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! :grinning: