Skip to main content
Vraag

Kopie factuur iPhone 12 mini refurbished nodig

• September 8, 2026
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

Hi,

Ik heb een kopie factuur nodig van een aangekochte refurbished I-Phone 12 mini omstreeks oktober 2023 voor de verzekering.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Evelien80 

Welkom op de community van KPN.

Als je de iPhone 12 mini refurbished direct bij KPN hebt gekocht in 2023, kun je het beste even telefonisch contact openen met de klantenservice van KPN via 0800-0402.

Spreek nadat de AI stem je heeft gevraag waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan de aankoopfactuur van je iPhone 12 mini per mail naar je toesturen, mits deze nog beschikbaar is.

Heb je jouw iPhone 12 mini refurbished bij een ander verkooppunt gekocht, dan dien je daarmee in contact te treden voor de aankoopfactuur.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2026

Dat heb ik al gedaan. Ben juist hier naar toe verwezen. Klantenservice kan tot 2024 terugkijken.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Evelien80 

Oké, duidelijk dat de klantenservice maar tot 2024 kan terug kijken, wat waarschijnlijk ook te maken heeft met de privacy wetgeving (AVG) waar KPN zich aan te houden heeft.

Als je de iPhone 12 mini daadwerkelijk bij KPN hebt gekocht, ben ik bang dat er géén aankoopfactuur meer te leveren is aan jouw.
Want 2023 is via de klantenservice van KPN niet meer in te zien, dus kan er ook niets meer aan jouw verstuurt worden per mail.

Je zou het nog kunnen proberen, door in te loggen in “status van mijn bestelling bij KPN”.
Misschien dat je daar nog de aankoop in terug kunt vinden, klik hiervoor op de volgende link:

Inloggen doe je met dezelfde inloggegevens die je gebruikt voor Mijn KPN.

Mocht ook daar de aankoopfactuur niet meer beschikbaar zijn, dan zou je jouw verzekering moeten inlichten dat de aankoopfactuur niet meer beschikbaar is.