Skip to main content

Beste mensen van het forum

ik heb op 19 februari 2020 een nota van KPN gehad met daarop vermeld de aanschaf van een nieuwe iPhone 11 pro van € 1229,95. Graag wil ik een kopie nota van deze rekening met BTW. Die heb ik nodig voor mijn aangifte omzetbelasting.

Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met de KPN en worden rekeningen in de toekomst van BTW voorzien. Men vertelde mij dat ik geen kopie nota van de factuur van februari kan krijgen. Ik moet terug naar de KPN winkel in Groningen. 
Mijn vraag klopt dit? Is er geen andere mogelijkheid? De betreffende KPN winkel is vanwege de Coronacrisis gesloten.

Groet

Goedemorgen @Henk254, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Indien het alleen om de aankoop van het toestel gaat, zou hier al de BTW bij op moeten staan. Is dit samengegaan met een factuur? Dan kan ik dit, voor zover ik weet, achteraf nog even opsturen met BTW. Er zijn wel veel wijzigingen geweest de afgelopen weken, dus pin me er niet helemaal op vast. Maar om dit te kunnen regelen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit is ter verificatie, en overal waar privé achter staat in je profiel is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je als het gelukt is met invullen :blush:


@Henk254, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen of heb je het inmiddels via een andere weg verkregen?


Susan

ik heb al enige tijd geleden mijn gegevens bijgewerkt.! Of is dit niet volledig genoeg geweest?


@Henk254 Je was alleen vergeten hier een berichtje te zetten dat je het profiel hebt ingevuld :wink:. Het gaat weer opgepakt worden.


@Henk254 , zonder berichtje zie ik dit sneller over het hoofd inderdaad! Maar top dat je teruggekomen bent! Ik zie alleen niet om welk 06-nummer het gaat. Wil je dit nog noteren bij klantnummer mobiel? Dat gegeven heb ik wel nodig, anders stuur ik zo misschien de verkeerde naar je toe!


Susan

gegeven toegevoegd!


Dankjewel. Ik heb de factuur waar het mobiele toestel op staat toegestuurd. Echter staat hier de BTW van het toestel niet op, dat kan ik niet achteraf toevoegen helaas. De aankoopbon bevat dit wel, die heb je destijds in de winkel meegekregen. Die kan ik niet voor je opvragen.


Susan

Dank voor all inspanning. Mijn vraag was juist bedoeld om wel een bon te krijgen met de btw erop vermeld. Ik heb destijds namelijk geen aankoopbon gekregen. Wel een pinbon van de accessoires die ik contant heb betaald.

Het is een zakelijke telefoon, waar ik de btw dus dit meer kan verrekenen. Jammer.


Reageer