Skip to main content

L.S.

 

Bij het verlengen van mijn abonnement via Mijn KPN kreeg ik te zien dat ik 15 euro per maand zou gaan betalen, wegens een extra 2,50 korting omdat we thuis ook internet van KPN hebben. Op mijn eerste factuur zie ik dat ik toch 17,50 ga betalen! Ik kan mijn eigen mobiel abonnement ook niet toevoegen bij de producten met voordelen, dan krijg ik een foutmelding. Kan dit alsnog in orde worden gemaakt? Eigenlijk heb ik sowieso al spijt van die hele verlenging omdat het achteraf helemaal niet nodig bleek en nu ga ik dus ook nog eens fors meer betalen (voor onbeperkt bellen en sms’en wat niemand meer doet).

Hi @Antigone77! Welkom hier! Bedankt voor je vraag. KPN Hussel/Compleet korting bedraagt altijd 5,00 euro, dus waarom je factuur €2,50 duurder uitvalt is een beetje gek. Het kan zijn dat de korting voor een 2-jarig contract niet meegekerend wordt. Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Ik hoor graag van je! :hugging:


Profiel ingevuld!


Ook als ik nu op de site kijk zou ik 15 euro per maand gaan betalen. 

 


Profiel al bijna een week geleden ingevuld. Gaat hier nog iemand naar kijken?!


Oh, excuses! Ik dacht dat ik al had gereageerd:see_no_evil: . Het 06-nummer moest nog KPN Hussel/Compleet geregistreerd worden. Dit kun je die via de site Hussel aanmelden]. Omdat mijn reactie zo laat pas komt heb ik het gauw voor je gedaan:stuck_out_tongue: ! Tevens heb ik de gemiste korting gecorrigeerd. Je ziet dit terug op de eerstvolgende factuur. Fijne zondag! :hugging:


Beter laat dan nooit. Goed opgelost zo. Bedankt. 


Reageer