Skip to main content

Ik benieuwd of het verlagen wel goed gaat. Ik probeer van Basis naar Instap terug te gaan maar dan schijnt de korting te vervallen waardoor het gratis Instap abonnement 5 euro lijkt te gaan kosten. Het echte resultaat zie ik pas volgende maand.

 

 

Een misschien gerelateerd probleem is dat als ik bekijk wat het overstappen van XS4ALL Smart naar Hussel 100 Mbit gaat opleveren dat er 5 euro Entertainmentskorting verschijnt. Die schijn je alleen te krijgen als je een KPN Mobiel abonnement hebt, maar dat (gratis) abonnement zou horen te vervallen na overstap. Ook dat zal ik na 16 augustus weer eens bekijken. Op zich zou het een aardige methode zijn als de gratis SIM na overstap op Hussel 5 euro gaat kosten die dan weer wegvalt tegen de 5 euro Entertainmentskorting. Maar goed, ik zou eerst de 5 euro korting weer willen zien op Mobiel Internet Instap.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hoi @richard4353, welkom op ons forum! Volgens mij krijg je dit mobiele abonnement alleen gratis bij een XS4all abonnement. Als je een KPN Hussel abonnement niet.
Eigenlijk kun je met deze vraag het beste even terecht bij de XS4all klantenservice. Dit kan telefonisch via 020 398 76 66