Skip to main content

Heb abonnement veranderd naar onbeperkt data had al onbeperkt bellen kreeg toen verleng korting bij de verandering naar onbeperkt data zou ik ook die korting krijgen via mijn KPN veranderd echter nu staat de korting er niet bij in mijn KPN 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @DikkieDick, je hebt een vraag over jouw korting, begrijp ik. Goed dat je even navraag doet. Op voorhand vind ik het lastig om te zeggen wat er precies aan de hand is. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’ en de gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Met deze informatie kan ik voor je op onderzoek uit en kan ik je hopelijk meer vertellen.


Heb alles ingevuld


Wat is nu het antwoordt op de gestelde vraag wel of geen korting 


Ik zie de wijziging van jouw abonnement in het systeem staan. Daarbij komt inderdaad de verlengkorting te vervallen. Dit zou echter niet moeten. Als je jouw abonnement naar boven aanpast, dan blijft de verlengkorting behouden. Het lijkt erop dat dit bij jou dus niet het geval is. We kunnen dit nu niet aanpassen, omdat we nog wachten op de verhoging van jouw abonnement. Deze staat gepland voor 30 september. Ik wil je daarom vragen om 1 oktober opnieuw contact met ons op te nemen. Ik kijk dan graag hoe ik dit alsnog voor je kan oplossen.


Hallo Dennis,

contact opnemen via het forum of 1200

Thnx

m.vr.gr.

Dick


Beide mag, wat voor jou het makkelijkst is. Zolang je maar één kanaal kiest, zodat we niet langs elkaar heen werken. :wink: