Skip to main content

Ik heb een KPN Mobiel abonnement “Hussel unlimited data” maar nu merk ik dat de korting die ik zou moeten krijgen nooit is toegepast bij al mijn facturen.

Korting van € 52,50 naar € 31,50 

 

Nu ik mijn facturen bekijk in mijn KPN en op mijn bankafschriften zie ik dat ik al deze maanden gewoon het volle bedrag heb betaald van 52,50 euro zonder korting (€ 31,50)?

 

Hoor graag hoe dit zit.

Michael

@MichaelVC Vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan zien kpn moderators wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Die is al ingevuld. Maar bedankt voorr de tip


Hallo @MichaelVC ,

Gezien het bedrag van 52,50 gaat het kennelijk om meerdere telefoonnummers.

Dan lijkt het erop dat je jouw euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten (per telefoonnummer!) voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Overigens krijg je de korting alleen maar zolang je ook minimaal Internet-thuis afneemt bij KPN, maar dat zal vast wel bij jou bekend zijn. 

 


Hi Michael, welkom hier. 

Kijk even goed op je factuur naar de 2e pagina., hier zie je uitgebreid waar voor betaald. 

Hier gaat alles goed. Je abonnement is € 31,50. Daarnaast betaal je € 22,- voor het aflossen van je toestel.