Skip to main content

Ik heb vorige week een abonnement afgesloten bij mobiel.nl van KPN, de maandelijkse kosten hiervoor zouden €16 zijn. Nu zie ik bij KPN ID dat zij €19 in rekening gaan brengen, mag dit? Annuleer ik het beste het abonnement of hoort KPN dit verschil aan te passen?

Je hebt 14 dagen bedenktijd als je zou willen annuleren , wat staat er exact in het afgesloten contract via mobiel.nl


Heb het gevonden, staat €19, met de husselkorting €16.50, maar die heeft KPN nog niet overgezet van mijn oude nummer naar deze, dus daar zal het fout zijn gegaan. Hoewel het wel aanstaat op KPN ID. Bedankt voor uw reactie

 


Hallo @043sia ,

Je moet het aanvragen van die korting op het nieuwe nummer wel zelf regelen: 

Want het lijkt erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 2,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Hey @043sia, goed dat je ons hier hebt gevonden, welkom op het KPN forum.

Heb het gevonden, staat €19, met de husselkorting €16.50, maar die heeft KPN nog niet overgezet van mijn oude nummer naar deze, dus daar zal het fout zijn gegaan. 

Heb je een nieuw nummer? Vergeet dan niet kpn Hussel aan te melden! Wat Noordzee hierboven aangeeft klopt helemaal. De kpn Husselvoordelen meldt je (later) aan, die verrekenen wij dan meteen zodra je aanmelding is goedgekeurd :) 


Thx voor t antwoord. Had het geactiveerd, maar stond nog steeds €19, vandaar dat ik niet meteen erop schakelde. Zal even de 1e factuur afwachten,wellicht wordt het juist verrekend.


Heel goed, @043sia. je aanvraag wordt verwerkt. Je krijgt hierover binnen enkele dagen bericht dat je KPN Hussel voordelen worden toegepast. 

Voor de zekerheid in een notendop de voorwaarden: KPN Hussel is voor klanten met een thuis: Internet (TV & bellen) abonnement van KPN en één of meer mobiel(e) abonnement(en) van KPN. Je profiteert met KPN Hussel van verschillende voordelen op de KPN abonnementen en/of diensten die je bij KPN afneemt. De abonnementen moeten op hetzelfde adres staan geregistreerd. Ik neem aan dat je daar rekening mee hebt gehouden. Bekijk hier de: Voorwaarden kpn Hussel

Mocht je niks horen en wel aan de voorwaarden voldoen? Laat het me dan even weten! :)


Beste KPN’ers, ik heb me al 4x aangemeld. Steeds krijg ik de melding dat het in twee werkdagen wordt verwerkt. Maar mijn mobiel staat nog steeds op groene uitroepteken. Ik wil graag gebruik maken van de combinatie voordeel.

 

groeten