Skip to main content

Goedendag

 

ik heb recent via Mijn KPN gebruik gemaakt van het aanpassen van mijn mobiel abonnement. De Hussel korting van 5 euro is goed verwerkt maar de “korting op mobiel” van 5 euro die ik krijg vanwege het twee jarige abonnement met korting is niet toegepast.

 

Mijn partner heeft tegelijkertijd (exact hetzelfde abonnement) de wijziging gedaan en daar is de korting wel doorgevoerd (zowel " Hussel”  als "Korting Op mobiel” )

 

hoe dit op te lossen, zodat ik ook de 2 x 5 euro korting weer heb?

 

alvast dank!

Ingrid

 

 

Goedenavond @GITO, welkom hier op het forum!

Wat vreemd dat de korting bij jou niet goed is verwerkt, maar bij jouw partner wel. Goed dat je aan de bel trekt! Heb je hier al telefonisch contact over gehad? Ik denk dat je dan het snelste geholpen bent. Je kunt ons bereiken op 0800 0402 (gratis).

Als je liever wil dat ik je via deze weg help, dan is dat ook goed. In dat geval wil ik je vragen om de volgende gegevens in jouw forumprofiel (privé) in te vullen: postcode, huisnummer, het betreffende 06-nummer, de naam van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN.

Geef je hier een seintje zodra jouw profiel is ingevuld? Dan kan ik met je meekijken.


Ingevuld! 
nog geen telefonisch contact gehad. Meestal vanwege wachttijd, doe ik het liefst chatten via de app maar die optie zie ik niet meer.


lukt het dan zo via dit kanaal?

 

alvast bedankt!

 


Dank voor het invullen van je gegevens @GITO. Ik zie dat de korting op het abonnement wel is toegepast, maar dat het Husselvoordeel van € 5,- er niet af gaat op de laatste factuur. Ik vermoed dat dit komt doordat de korting op 1 maart opnieuw geactiveerd is en jouw factuur op 2 maart bekend werd. Het heeft elkaar daardoor gekruist. Mijn verwachting is dan ook dat je op de eerstvolgende factuur de korting wel te zien krijgt én dat er een verrekening plaatsvindt voor deze factuur. Houd dus je volgende factuur even in de gaten. :blush: Je weet me te vinden als er iets toch niet klopt!

Voor nu alvast een goed weekend.


Dank!