Skip to main content

Hoe verliest men trouwe vaste klanten, wel nu ZO…...ben al jaren en jaren trouwe klant bij KPN….2 mobieltjes met sim only….

Nu wil ik één abonnement opwaarderen naar onbeperkt internetten en sms en bellen….echter als ik dat doe ben ik al mijn kortingen kwijt voor dat abonnement.  Met KPN gebeld en men ik onverbiddelijk    GEEN KORTING meer…..jawel wacht als je alles van KPN neemt dan wel korting...dus chantage!!!!!!  Heel erg jammer maar zo verliezen ze erg veel trouwe trouwe klanten….

Ben aan het zoeken naar een nieuwe provider….

 

Zal niet de eerst zijn die dit ondervind.

Ik neem aan dat u nu een sim only abonnementsvorm heeft waarbij u niet kunt kiezen voor een onbeperkte bundel en dat bij vernieuwing u naar een hussel moet gaan?


Ja dat denk ik wel….ik wil gewoon opwaarderen naar onbeperkt...maar dat kan alleen indien ik de korting wil houden die ik nu heb naar compleet dus alles van KPN en dat riekt naar chantage,,,

 


P.s kan wel verlengen dat abonnement maar niet naar onbeperkt want dan verlies ik mijn kortingen!!!!

 


Beste @Malaguti, welkom op het Forum. 

KPN heeft afgelopen jaar de voorwaarden voor combinatie korting aangepast. Nu maak je alleen aanspraak op korting wanneer je een vast product met een mobiel product combineert, voorheen was het ook mogelijk om twee mobiele producten te combineren. Wanneer jij je abonnement niet wijzigt verdwijnt jouw korting niet, echter wanneer je jouw abonnement verlengt ga je een nieuw contract aan en ga je dus akkoord met de nieuwe voorwaarden. IK maak uit jouw verhaal op dat jij geen KPN thuis abonnement hebt, helaas is het dan niet langer mogelijk om aanspraak te maken op de combinatie korting. Zolang jij je abonnement niet verlengt blijft de korting dus gewoon geldig.

Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag. 


Denk je nu werkelijk dat ik artelijk ben natuurlijk weer ik dat wat je zegt. Alleen ik vind het onbegrijpelijk dat KPN dit hanteert voor trouwen  vaste klanten. Bij nieuwe klanten kan ik dat wel begrijpen . Blijf erbij dat het jammer is .


Reageer