Skip to main content

Beste Jörg Kramer,

 

Heb ik me gisteren laten verleiden door jullie Black Friday promotie ben ik toch benieuwd wat mijn persoonlijke korting is als trouwe kpn klant (betaal al jaren 2 mobiele telefoons en internet mijn nummer dateert nog uit de eerste mobiele nummers die door jullie werden vrijgegeven 1993)! Volgens mij is mijn BF deal niet veel anders dan een random nieuwe klant?

 

Graag jouw uitleg! Misschien kun je me opnieuw een KPN motivatie geven?

 

Gr Rick van Dorssen

admin: privacygevoelige info verwijderd

Beste Jörg Kramer,

Die leest hier echt niet mee hoor.

Volgens mij is mijn BF deal niet veel anders dan een random nieuwe klant?

En wat is daar mis mee?


Haal je telefoonnummer weg voordat er misbruik van wordt gemaakt. 


Hallo @horecavernieuw ,

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in KPN :green_heart:

 

KPN schrijft : 

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap dat je veel liever iets gratis krijgt dan dat je er voor moet betalen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk of een tijdelijke korting. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening :) 


Waarom krijgt een nieuwe klant een fikse korting voor de eerste 6 maanden, en ik, sinds jaar en dag trouwe klant van KPN, elke jaar een prijsverhoging? Ik zou het zeer toejuichen als KPN haar waardering voor ‘ouwe’ trouwe klanten laat zien door deze met een korting te belonen. 


Waarom krijgt een nieuwe klant een fikse korting voor de eerste 6 maanden, en ik, sinds jaar en dag trouwe klant van KPN, elke jaar een prijsverhoging? Ik zou het zeer toejuichen als KPN haar waardering voor ‘ouwe’ trouwe klanten laat zien door deze met een korting te belonen. 

Wat schiet je daar mee op? Dat is toch gewoon een sigaar uit eigen doos?