Skip to main content

Beste lezer,

 

gisteren kon ik mijn mobiel nog verlengen en zou 5 euro korting krijgen omdat ik bij Telfort zat. Gister kreeg ik het niet voor elkaar om mij. Adres te wijzigen. Nu is dat gelukt, maar nu heb ik die korting niet meer.

wat kunnen jullie nog voor mij regelen.

 

Hoi @Mobiel verlengen 
Je internet-TV abonnement moet op hetzelfde adres staan als je mobiel abonnement, anders krijg je de korting niet.


Waarschijnlijk is de 5 euro korting vervallen omdat je het adres gewijzigd hebt en het adres niet meer hetzelfde is dan je TFT abonnement (internet) 

De 5 euro was een combikorting via voormalig TELFORT 


Hallo en welkom op het forum @Mobiel verlengen, je geeft aan dat je het adres gewijzigd hebt. Wijkt dat wellicht af qua adres zoals hierboven ook wordt aangegeven? Indien er nog van andere abonnementen  het adres aangepast dient te worden kun je regelen via de verhuisdesk. Mijn collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402 of via de chat. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”