Skip to main content

Goedemorgen, ik heb reeds mijn abonnement verlengd bij jullie maar nu zie ik dat de korting niet verrekend op mijn factuur. Ik betaal mijn inziens dus te veel.

 

Ik hoor graag van jullie.

met vriendelijke groet,

 

Alex Padding

@Alex padding Welkom op het forum. Het wordt mij uit dit bericht niet direct duidelijk welke korting je bedoelt. Zou je voor mij je forumprofiel kunnen aanvullen en het laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 


Rutger,
Gegevens zijn bijgewerkt👍🏻


@Alex padding Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel, het wordt mij alleen nog niet helemaal duidelijk welke korting je in dit geval bedoelt. Als het gaat om de korting op je nieuwe verlengde abonnement klopt het dat je de korting nog niet terugziet. Ik zie namelijk dat je huidige abonnement nog loopt tot 18-04-2020, je nieuwe abonnement zal dan ook na deze datum ingaan. Vanaf dat moment betaal je ook de nieuwe afgesproken prijs. Mocht je toch iets anders bedoelen dan hoor ik dit graag. 


Mijn korting wordt ook niet verrekend. Ik heb in augustus KPN compleet aangeschaft (TV+Internet). Ook heb ik mijn mobiele abonnement bij KPN. Ik heb dus recht op hussel en entertainmentkorting. Na de aanschaf heb ik telefonisch bij KPN ESPN aangeschaft, omdat ik de 5 euro entertainmentkorting heb. Aan de telefoon is mij toen beloofd dat de korting waar ik recht op heb direct op de eerstvolgende factuur verrekend wordt. En mocht dit niet het geval zijn, dat dit met terugwerkende kracht wordt afgetrokken van de volgende factuur. je raadt het al : entertainmentkorting werd niet meegerekend. Ik bellen: kreeg ik een bijdehand mannetje aan de lijn die niks voor mij kon doen maar beloofde dat het volgende maand geregeld zou zijn. Je raadt alweer: niks geregeld en nog steeds geen korting op de factuur.. Ik ga niet weer een halfuur in de rij aansluiten om te bellen.. Dus: kunnen jullie regelen dat de korting in het vervolg krijg en de korting van de afgelopen maanden met terugwerkende kracht wordt teruggestort??

 

Ik ben overigens niet tevreden met de service van KPN, dit is niet voor het eerst dat ik problemen heb met aansluiten/facturatie!


@WouterDam Ik zie dat @Marcia_ je al helpt in een ander topic! 

Volgens mij moet het daar goed gaan komen. :)