Skip to main content

Ik heb het zelfde abbonnement als mijn vrouw. Zij betaald 15 euro per maand en ik 20 euro. 

Ik wil ook voor 15 euro. Hoe kan dat.

 

Goedenavond @Kuijes, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, nou als het precies dezelfde abonnementen zijn met dezelfde voorwaarden dan zou het ook een gelijke prijs moeten hebben. De abonnementen zijn gelijktijdig afgenomen en niet los van elkaar verlengd of iets dergelijks? Die € 5,00 doet me wel meteen denken aan het voordeel van KPN Compleet. Kan het zijn dat jouw nummer niet aangemeld hiervoor, en die van je vrouw wel? Wil je eens in MijnKPN kijken of bij jouw 06-nummer voordelen zijn en hetzelfde willen controleren bij het nummer van je vrouw? Is jouw nummer nog niet aangemeld? Dan kan je dit alsnog doen via onze website.

Mocht dit niet het verschil veroorzaken, dan kijk ik graag even mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en beide 06-nummers (bij persoonlijke opmerkingen)? Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators!


@Kuijes  ik heb helaas geen reactie meer gezien. Is het verschil inmiddels te verklaren, of moet ik hier toch nog even naar kijken? Ik hoor het graag!


Reageer