Skip to main content

Ik had een abonnement met telefoon. Nu heb ik mijn telefoon plotseling totaal moeten betalen ivm en af te sluiten hypotheek. Nu zijn daarmee de kosten van mijn abonnement zelf flink gestegen. Klopt dit wel? Ik heb hier geen uitleg over gekregen en vind er op de site ook niks over  terug. 

Daarnaast heb ik afgelopen maand extra mb’s gekocht. Daar was nog de helft van over toen min nieuwe maand startte. Nu staat dit restant in wachtrij totdat ik weer zonder mb’s zit, maar het is nog maar 4 dagen geldig. Dit is toch niet eerlijk. Het is toch logischer dat dit restant eerst opgebruikt wordt.  Ik voel me enorm bekocht en zal dit nooit meer doen.

 

Hoi @Barbavl, dat is niet de bedoeling natuurlijk!
Heb je ook al op de specificatie van je factuur gekeken?

Anders kijk ik graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoigedaan!


Bedankt voor je gegevens @Barbavl, ik zie dat het nieuwe abonnement wat over 10 dagen ingaat inderdaad een paar euro duurder is maar dit is ook een ander abonnement. Namelijk een met 5GB aan data in plaats van 2GB.
De laatste factuur viel hoger uit vanwege de bundel die inderdaad pas opgebruikt wordt als de huidige maand.
Helaas is het technisch niet mogelijk dit andersom te doen. Als je hem dan zou bestellen voordat je huidige maandbundel op is zou hij ook eerst de losse bundel opmaken en dan heb je precies het tegenovergestelde probleem omdat je maandbundel aan het einde van de maand komt te vervallen.


Hoi  dit loopt al vanaf oktober. Ik dacht toen naar 12 euro per maand te gaan maar dit werd 19 euro. Klopt dat??


Je hebt vroegtijdig verlengd op 7-6-2020, deze verlenging is op 5 oktober ingegaan en daarmee is je abonnement inderdaad gewijzigd van een TFT abonnement naar een KPN Hussel abonnement en dat was 19 euro in plaats van 12. 
Dit stond los van het afbetalen van je toestel maar is wel ongeveer tegelijk gebeurd.


Ok klinkt logisch.

Maar  als ik nu kijk staat er dat ik 14 euro per maand moet betalen ipv 19 euro en vanaf 18-7 21,50 (door verhoging mb’s).  Heb een sceeenshot maar kan ik niet toevoegen. Vind  het allemaal nogal onduidelijk. 

 


 


€ 21,50 is zonder Husselkorting. De Husselkorting is € 2,50.


Dan betaal ik dadelijk minder voor meer mb’s dat kan toch niet? Er klopt iets niet. Toch maar op zoek naar een telefoonnummer. 

Vind het vaag allemaal. 


Dit had zeker wat overzichtelijker en duidelijker gekund @Barbavl. Je nieuwe 5GB abonnement €2,50 duurder dan je huidige 2GB abonnement alleen staat er sinds 8-06 een extra korting bij van €5 (waar ik vorige week zelf ook compleet overheen heb gekeken trouwens) waardoor je nu maar €14,- betaalt in plaats van €19,-. 

Na de wijziging straks betaal je dus €16,50

Als je ons hierover wilt bellen kan dat natuurlijk altijd op 0800-0402. Je kunt ook chatten via www.kpn.com/service

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!