Skip to main content

Waarom moet ik de kosten voor bellen binnen de EU betalen terwijl dit in mijn bundel zit! Onbeperkt bellen + sms’en

Hallo @Allerd , afhankelijk van het soort abo moet je bij bellen vanuit NL naar een ander EU-land gewoon telefoonkosten betalen.

 


Hallo JanD! Het is volstrekt onduidelijk dat dit voor mijn abbo zou gelden. Sinds mijn Tefort abbo werd overgenomen door KPN betaal ik ineens voor bellen naar buitenland, erg vreemd! En ook vervelend om hier nu ineens achter te komen. Als er geen abbo is tegen gelijke kosten waar ik wel naar buitenland kan bellen dan stap ik op!


Hallo @Allerd , de automatische overgang naar KPN heeft niets aan je Telfortvoorwaarden gewijzigd.

Als je voorheen vanuit NL gratis mobiel kon bellen naar het buitenland binnen se EU en je hebt niets aan je pakket gewijzigd, moet dat nu nog kunnen.

Je kunt de voorwaarden die voor jouw pakket gelden er even op naslaan of de reactie van een moderator afwachten.

Succes.

 


@Allerd Welkom op het forum. Ik controleer graag even voor je hoe het zit. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met daarin je mobiele nummer? En zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe het zit met je belkosten. 


@Allerd Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!